نجات باورنکردنی کودک حین سقوط از آپارتمان!

افرادی که در بهترین زمان و مکان مناسب ایستاده بودند با مشاهده کودکی که از یک آپارتمان در حال سقوط به پایین بود توانستند جانش را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه دلهره‌آور نجات یک کودک خردسال را در یکی از مناطق هند به تصویر می‌کشد. این پسر ۲ ساله که از ساختمانی در منطقه "دامان" به پایین سقوط کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت. در حالی که گروهی از مردم در زیر ساختمان محل وقوع حادثه ایستاده بودند ناگهان این کودک به پایین سقوط کرد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که این افراد دست خود را به سمت جلو دراز کرده‌اند تلاش می‌کنند تا با قرار گرفتن در محل فرود کودک جانش را نجات دهند. لحظاتی بعد در حالی که کودک در حال سقوط به پایین است، یکی از آنها موفق می‌شود پیش از برخورد کودک با زمین او را در هوا بگیرد و جانش را نجات دهد. بنا به گزارش رسانه‌های هند این کودک در طبقه سوم ساختمان و در بالکن آن مشغول بازی بود که ناگهان به پایین سقوط کرد. او پس از سقوط از طبقه سوم در حالی که به نرده طبقه دوم گیر کرده بود شروع به گریه می‌کند و گریه این کودک موجب جلب توجه افرادی در پایین ساختمان حضور داشتند، شده است. لحظاتی بعد و با سقوط کودک، یکی از حاضران موفق شده است تا با گرفتن کودک جان او را نجات دهد. در این حادثه خوشبختانه به این پسر آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
اوني كه گرفتش قهرمان ملي هنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
خدارو شکر
آخرین اخبار