طرح پرسشگری "بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه" در لرستان برگزار می شود

طرح پرسشگری" بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه" توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، طرح پرسشگری" بررسی دیدگاه شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه" توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود.

این طرح که توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات طراحی شده در استان لرستان توسط دبیرخانه شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روز‌های ۱۳ تا ۱۸ آذر ماه در سه شهرستان، خرم آباد، کوهدشت و دورود اجرا می‌شود.

در قالی این طرح، هفت پرسشگر، تعداد ۱۵۷ نمونه پرسشنامه را در سطح پنج میدان اصلی و پر تردد شهرستان‌های جامعه هدف گردآوری (پرسشگری) نموده و سپس نتایج به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارسال خواهد شد.

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات مهم‌ترین نهاد پژوهشی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در زمینه‌های علوم انسانی کار‌های پژوهشی انجام می‌دهد.

لازم به توضیح است که در آبان ماه سال جاری طرح "سنجش سرمایه اجتماعی چهره‌های شاخص" نیز توسط دبیرخانه شورای پژوهشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار