فرمانده قرارگاه شمال‌ شرق ارتش کشور خبر داد؛

ارتقاء تجهیزات سخت‌افزاری هوانیروز شمال شرق کشور

فرمانده قرارگاه شمال‌ شرق ارتش کشور گفت: تجهیزات سخت‌افزاری هوانیروز شمال‌شرق کشور ارتقاء یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش کشور در دیدار با  آیت الله علم‌الهدی نماینده  ولی فقیه در خراسان رضوی  به مناسبت ۱۵ آذرماه، سالروز شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز در دفتر نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، گفت: امروز ما گوش به فرمان مقام معظم انقلاب هستیم و از فرامین ایشان پیروزی می‌کنیم.

او با اشاره به این که هوانیروز در رأس خطر قرار داشته و از تجهیزات کامل برخوردار است، ادامه داد: در شمال شرق کشور یک پایگاه هوانیروز مستقر شدند که این امر از برکات وجود نیرو‌های مسلح است، آن‌ها از ترفند‌های دشمنان آگاهی دارند، آن‌ها را به سرعت نقش بر آب می‌کنند و اجازه تعرض به کشورمان را نمی‌دهند، حضور مردم نیز تأثیر زیادی بر تحقق اهداف ما دارد.
 
فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش کشور گفت: پایگاه‌های خدمات‌رسانی بسیاری در استان زیر نظر شبکه بهداشت و علوم پزشکی فعال هستند، ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و جوانان و جان بر کفان برای حفظ سرزمین خود از دشمنان از تلاش خود دست بر نمی‌دارند، شهدا از ابتدا پای انقلاب بودند و همچنان فداکاری آن‌ها تأثیرات خود را بر کشورمان دارند.

سرهنگ رحیم عینی فرمانده هوانیروز خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ۱۵ آذرماه روز هوانیروز را جشن می‌گیریم، پایگاه هوانیروز در سال ۷۴ تأسیس شده و امور آن به سرعت انجام شد، در حال حاضر ۶ پایگاه مختلف در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، سمنان، گرگان و مازندران تشکیل شده اند.
 
او ادامه داد: پایگاه‌های هوانیروز همیشه پشتیبان امور مختلف هستند، یک آتش سنگین نیز در تربت جام استقرار داشته و ۱۷ استان را زیر پوشش خود قرار داده است، خراسان رضوی از آن دو بالگرد سهم داشته که یکی از آن‌ها در مشهد و دیگری در نیشابور وجود دارد.

فرمانده هوانیروز با اشاره به مجهز بودن بالگرد‌ها به موشک‌های دوربرد، نقطه زن و دید در شب، گفت: پشتیبانی از بالگرد‌ها به بهترین نحو انجام می‌شود، تا سه سال گذشته دید در شب ممکن نبود، اما در حال حاضر این امر توسط بالگرد‌ها محقق می‌شود، به فرموده مقام معظم رهبری (ره) فعالیت متولیان هوانیروز بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش آن‌ها جایگاه ارتش را بالا برده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.