میزبانی شایسته از مهمانان داخلی و خارجی، بزرگترین برند ایرانیان

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، گفت: بزرگترین برند ایرانیان در کیفیت میزبانی شایسته از مهمانان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین روشنک رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، در مراسم تجلیل از ۱۰۰ برند شاخص استانی و کشوری گفت:  بزرگترین برند ایرانیان در کیفیت میزبانی شایسته از مهمانان داخلی و خارجی است.

او ادامه داد: در ۵۰ سال اخیر بسیاری از واقعیت‌ها در کشور ما همچون برند ناشناخته باقی مانده‌ و به‌خوبی معرفی نشده است و معتقدیم که تولید و خدمات باید مکمل هم باشند و اگر تولیدمان خوب نباشد، خدماتمان هم مشتری‌پسند نیست.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: سابقه برند در کشور ما به دوران قبل از انقلاب برمی‌گردد اما به دلیل دوران کوپنی‌ای که پس از انقلاب در کشور شکل گرفت تمامی برندها از بین رفت.
 
روشنک افزود:  در حال حاضر برند در میان ۲۵ درصد از جمعیت کشور از جایگاه ویژه و در ۷۵ درصد مابقی از جایگاه‌ مطلوب برخوردار است؛ در سطح استان برندهای غذایی شاخص بسیار زیادی داریم که یک نمونه آن شیشلیک شاندیز بوده که ثبت جهانی هم شده است.
 
 محمد حسین روشنک رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: باید صاحبان کارخانه‌ها را به سمت همکاری با برندهای تجاری سوق دهیم و در این مسیر باید وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز حمایت‌های لازم را از هر دو گروه داشته باشد.
 
انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.