نوجوانان اصفهانی راه ستاره شدن را می آموزند

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت : جشنواره منظومه ستارگان برای استعدادیابی نوجوانان نیست اما در نهایت نوجوان های ما راه ستاره شدن را کشف می کنند.

سید صالح خشوئی رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از اصفهان گفت: امروز در آیین افتتاحیه جشنواره منظومه ستارگان درخشان برگزار شد منظومه ستارگان درخشان عنوان برنامه‌ای است که به همت و پیشنهاد تعدادی از نوجوانان و جوانان شهر اصفهان در حال برگزاری است.

خشوئی ادامه داد: پیش بینی شده است که در این جشنواره نوجوان‌های اصفهانی با هر توانایی بتوانند راه ستاره شدن را پیدا کنند. در مرحله اول جشنواره نوجوانان می‌توانند در ۱۳ رشته تعیین شده ثبت نام کنند و در مرحله دوم، آرمان اصلی جشنواره به نوجوانان اعلام می‌شود تا در زمینه توانایی خود با توجه به هدف اصلی جشنواره شروع به فعالیت کنند.

او افزود: همه نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به سایت www.MANZOOMEISF.ir در جشنواره منظومه ستارگان درخشان ثبت نام و زمینه فعالیت خود را مشخص کنند.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بیان کرد: نکته قابل توجه جشنواره منظومه ستارگان درخشان این است که یک تیم ۴۰ نفره از نوجوانان و جوانان تشکیل شده اند و کلیه فعالیت‌های این جشنواره را انجام می‌دهند و همین امر که نوجوانان به کار تیمی و مشارکت رسیده اند بسیار مهم و هدف اصلی جشنواره است.

خشوئی عنوان کرد: آنچه که در سیاست گذاری‌های ما مد نظر قرار گرفته شده درگیر کردن خود کودکان، نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف است. شاید بعضا این روند با ایراد و مشکلاتی به همراه باشد، اما ارزش درگیر کردن همه رده‌های سنی با مسائل مختلف بسیار ارزشمندتر است تا ما به عنوان مسئول ورود کنیم و برای آن‌ها تصمیم گیری کنیم.

او ادامه داد: در نهایت جشنواره منظومه ستارگان درخشان نوجوانان متوجه می‌شوندکه در هر زمینه‌ای می‌توانند ستاره باشند و از همه مهم‌تر به این باور می‌رسند که مدافع نوجوانان وطن باشند همانگونه که شهدای ما این هدف را داشتند و برای رسیدن به این هدف جان خود را فدا کردند از طرفی رسیدن به عزت نفس و همکاری در کار‌های تیمی و گروهی از دیگر فواید این جشنواره برای نوجوانان خواهد بود.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نکته قابل توجه این است که جشنواره منظومه ستارگان برای استعدادیابی نوجوانان نیست و علت انتخاب ۱۳ رشته برای جشنواره این بوده است که نوجوان به دنبال هویت می‌گردند به همین دلیل در قالب رشته‌های مشخص قرار گرفتند مهارت آموزی را یادگرفته و راه ستاره شدن در زمینه‌های مختلف را کشف کند.


انتهای پیام/م
برچسب ها: اخبارعلمی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.