نخستین گردهمایی مدیران ایمیدرو در سال ۱۳۹۸، با حضور دکتر خداداد غریب پور، مدیرعامل ایمیدرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این گردهمایی مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به اقدام‌های مثبت ایمیدرو گفت: درایت ایمیدرو، کار را برای تمام فولادساز‌ها هموار کرده و موجب شده تنش‌های محتمل، در سایه این تدبیر‌ها خنثی شده و ایمیدرو مانند سدی در برابر هیجان‌ها مقابله نماید تا صنایع معدنی و فولادی در آرامش به کار خود ادامه دهند؛ بنابراین گزارش دکتر خداداد غریب پور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ایمیدرو نیز گفت: در حال حاضر، خرید معدن در راستای تامین پایدار مواد معدنی، بیش از هر چیز برای فولادمبارکه ضروری است. ما در ایمیدرو صد در صد از اجرای طرح نورد گرم ۲ حمایت میکنیم. اجرای این طرح، برای فولادمبارکه همانند خرید معدن حیاتی هست.

دولت تحت هر شرایطی از اجرای این طرح حمایت میکند و امیدواریم سال آینده در اجرای نوردگرم ۲ قدم‌های مثبتی برداشته شده باشد.

به منظور حمایت مالی از شرکت فولادمبارکه در اجرای طرح‌های توسعه، ایمیدرو سود سهام خود را در اختیار فولادمبارکه قرار میدهد.

دکتر خداداد غریب پور افزود: با واگذاری ستاد تنظیم زنجیره فولاد به ایمیدرو، شاهد توازن در این زنجیره خواهیم بود. توسعه‌ها در تمامی واحد‌ها بر اساس منافع جمعی برنامه ریزی خواهد شد. فولادمبارکه میتواند الگو و سمبل بومی سازی تکنولوژی، ماشین آلات و قطعات باشد تا دیگر صنایع نیز بتوانند از این امکان استفاده نمایند. فولادمبارکه میتواند فرآیند بومی سازی را از پروژه به پروسه تبدیل نماید تا فرهنگ بومی سازی شده در فولادمبارکه به جریان دائمی تبدیل شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.