پرداخت تسهیلات ۲ هزار میلیاردی به دانش بنیان‌ها در تحریم‌ها/ ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی

علی وحدت گفت: صندوق نوآوری در شرایط تحریم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنرانی اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت و توانبخشی صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی کاملاً رویکرد و دیدگاه اقتصادی دارد .

او در ادامه گفت: تلاش ما بر این است افرادی که در این حوزه قدم می گذارند، بتواند شرکت‌های خود را راه‌اندازی کنند و شتاب دهنده ها هم در این زمینه می‌تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

وحدت افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال اخیر مهمترین و بزرگترین کارها و فعالیت ها را در حوزه فناوری انجام داده و در همین شرایط سخت تحریم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرده است  تا شرکت ها بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند.


بیشتر بخوانید: نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم/ فناوری دانش بنیان راهکار افزایش درآمد کشور


رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت برای اینکه در حوزه‌های مختلف بتوانیم نیازها را رفع کنیم ۱۰ رویداد تخصصی بزرگ برگزار کردیم و صنایع فرودگاهی و غذایی و هوافضا توانستند بخش مهمی از نیازهایشان را رفع کنند.

وحدت گفت : صنعت توانبخشی هم یکی از این صنایع مهم است که می تواند با همت و تلاش خود بسیار بهتر در این زمینه فعالیت کند، چرا که خود افراد معلول هم در آن نقش دارند و این یک اتفاق مبارک است و صنعت توانبخشی هم باید جزء صنایع مهم و اقتصادی در کشور باشد.

او در ادامه گفت : برای ادامه این مسیر حضور سه صندوق پژوهش و فناوری و صندوق نوآوری و همچنین شتابدهنده ها امتداد پیدا خواهد کرد و سال آینده این رویداد را با شرکت ها و رفع نیازهای فناورانه آنها برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام /

برچسب ها: فناوری ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.