رهبر انقلاب با تصمیم حکیمانه جریان خطرناک آشوب را خنثی کردند

امام جمعه ساری گفت:رهبر انقلاب با تصمیم حکیمانه و همراهی ملت جریان خطرناک آشوب را خنثی کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز  ۱۵ آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه ساری، گفت: در جریان قضیه بنزین در ابتدا اعتراض‌های مردمی وجود داشت، اما یک عده نیرو‌های آموزش دیده استکبار جریان را به آشوب مبدل کرده بودند که رهبر معظم انقلاب با تصمیم و حکمیانه و دفاع از تصمیم سران قوا و همراهی ملت و جدا کردن صف ملت از آشوبگران، این جریان خطرناک را خنثی کرده است.

او با اشاره به اینکه مردم مازندران برجستگی ویژه‌ای را در حوادث اخیر از خود نشان دادند، افزود: استان در جریان‌های اخیر بهترین رفتار را داشته و بالاترین رفتار‌ها را نسبت به ولایت از خود نشان داده است.

امام جمعه ساری با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انتخابات باید بر مبنای حکمت باشد و ببینیم کدام کاندیدا حکیمانه اقدام و تبلیغات می‌کند و از وسوسه دنیا دور است و باید چنین مسئولی را گزینش کنیم.

او با بیان اینکه در دنیا سفیهان حکومت می‌کنند افزود: به دنیای سفاهت اعلام می‌کنیم کشور ما کشور حکیمان است و جایی برای سفیان نیست و مقابل سفاهت آنان تا آخر خواهیم ایستاد.

او با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: این بانوی بزرگوار در فضلیت و معنویت به نقطه بسیار بالایی رسیده و مایه افتخار همه ائمه بوده است.

امام جمعه ساری سالروز ارتحال آیت الله گلپایگانی، روز دانشجو و شهادت جمعی از دانشجویان در اعتراض به حضور آمریکایی‌ها در ایران را از دیگر مناسبت‌های پیش رو برشمرد و آن را گرامی داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار