هجوم ناگهانی فیل‌ها اتوبان را بست

گله‌ای از فیل‌ها با شکستن نرده‌های فلزی به داخل جاده وارد شدند و موجب بستن اتوبان شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک گله فیل به داخل یکی از اتوبان‌های هند را به تصویر می‌کشد. این گله فیل با شکستن نرده‌های فلزی  و ورود به داخل جاده، موجب بسته شدن اتوبان شلوغ موتوپالایام شدند. 

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه ضبط شده است لحظه ورود فیل‌ها به داخل اتوبان را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که یک گله فیل وارد اتوبان شده‌اند یکی از فیل‌ها با شکستن نرده‌های فلزی وسط اتوبان راه را برای عبور این گله باز می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پس از شسکته شدن نرده‌ها توسط این فیل، سایر فیل‌ها نیز پشت سر آن به راه می‌افتند و خود را به سمت دیگر اتوبان می‌رسانند.

ورود ناگهانی این گله فیل موجب بسته شدن هر دو لاین این اتوبان شلوغ شد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که رانندگان منتظر عبور فیل‌ها از اتوبان هستند، دیده می‌شوند. این ویدئو توسط یکی از مأموران جنگلبانی هند با نام "پروین کَسوان" در توئیتر منتشر شد. او در توضیحات این ویدئو نوشت: «رهبر گله، وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. فیل ماده با شکستن نرده‌ها راه را برای عبور پنج عضو خانواده دیگر خود باز می‌کند. فیل‌ها هرگز مسیر خود را فراموش نمی‌کنند( گم نمی‌کنند).»

این ویدئو در تاریخ ۳ دسامبر منتشر شده است و تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ بیننده داشته و ۱۰۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «کار فیل‌ها عالی بود. انسان با گسترش (محل زیست خود) طبیعت را نابود می‌کند و فیل‌ها اینگونه راه خود را پیدا می‌کنند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، حیات وحش ، فیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار