استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انتخابات تجلی وحدت و انسجام ملی همه ایرانیان است گفت: مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری‌ها و تعیین حق سرنوشت از ویژگی‌های بارز نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی در جلسه مشترک ستاد انتخابات با رئیس و اعضای هیات نظارت استان، وحدت و همدلی مسئولان در استان را از ویژگی‌های مثبتی برشمرد که در بزنگاه‌های مختلف همواره منشا تحولات مطلوب بوده است.

وی با قدردانی از حسن نظر هیات نظارت، تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات را امری همگانی دانست و افزود: حضور سلیقه‌های قانونی مختلف سیاسی و صیانت از آرا براساس قانون در رشد اعتماد عمومی همچو همیشه موثر است.

شهریاری بردباری و تحمل دیدگاه‌های مختلف در چارچوب قانون، همراهی و همدلی متولیان برگزاری، قانونمداری و بی طرفی را از جمله ملزومات برگزاری انتخاباتی شکوهمند عنوان کرد.

مقام عالی استان از آمادگی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و دشمن شکن در دوم اسفند ماه خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی نیز در این جلسه هدف از برگزاری نشست مشترک با هیات نظارت استان را افزایش تعامل و تشریک مساعی برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند دانست و گفت: هم افزایی دستگاه‌های متولی به طور قطع به انتخاباتی سالم و قانونمند ختم می‌شود.

علی مصطفوی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرمانداران، روسای کمیته ها، بخشداران و معاونین فرمانداران تصریح کرد: پروسه آموزش کماکان ادامه دارد.

وی گفت: آسیب شناسی‌های لازم در خصوص تعداد و محل شعب اخذ رای به منظور سهولت مردم در روز رای گیری انجام گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: ۴۴ هیات اجرایی به تفکیک ۱۰ هیات در مراکز اصلی، ۳۱ هیات در مراکز فرعی و ۳ هیات نیز مربوط به اقلیت‌های دینی تشکیل شده است.

علی مصطفوی با اشاره به این طبق برنامه زمانبندی انتخابات عمل می‌شود، مشارکت حداکثری، قانونمداری، بیطرفی و امانتداری را چهار اصل ستاد انتخابات استان عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در سطح استان اندیشیده شده است.

وی ضمن تقدیر از تعامل هیات نظارت، ابراز امیدواری نمود تا با مشارکت همه علایق قانونی انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

کریم نژاد رئیس هیات نظارت انتخابات آذربایجان غربی نیز در سخنانی گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته ارائه و از تعامل شکل گرفته با ستاد انتخابات استان قدردانی نمود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.