ویژگی‌های جدید دستیار صوتی گوگل

شرکت گوگل اعلام کرد که برخی ویژگی‌های جدید از جمله امکان ثبت سفارش غذا به دستیار صوتی این شرکت اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد که ویژگی‌های جدیدی به دستیار صوتی این شرکت اضافه شده است که برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود. طبق اعلام گوگل، کاربران از الان می‌توانند در برخی برنامه‌های شخص ثالث خود یادداشت و فهرست کارهای روزمره خود را از طریق دستیار صوتی گوگل ثبت کنند. همچنین دستیار گوگل از این پس می‌تواند در تصاویر کاربران نیز جستجو کند و تصویر مد نظر کاربر را پیدا کند؛ از این پس امکان یافتن پادکست و تنظیم یادآور نیز در این دستیار صوتی وجود خواهد داشت. اما بخش بسیار جالبی که به دستیار صوتی گوگل اضافه شده است، امکان سفارش غذا و نوشیدنی از کافی شاپ‌های Dunkin 'Donuts است.

برای ثبت سفارش از این کافی شاپ، کاربر باید ابتدا نرم افزار Dunkin را روی گوشی خود نصب کنند و سپس با اعلام نوع سفارش خود به Google Assistant، سفارش آن‌ها ثبت خواهد شد. حدود یک سال است که دستیار صوتی الکسا امکان ثبت سفارش از فروشگاه Dunkin 'Donuts را برای کاربران خود فراهم کرده بود و واقعا وقت آن رسیده بود که گوگل نیز این قابلیت را به دستیار خود اضافه کند.

ویژگی‌های جدید دستیار صوتی گوگل

دستیار گوگل از هم اکنون با نرم افزارهای Google Keep ،Any.do ، AnyList و Bring نیز همگام سازی شده است و کاربران دستیار گوگل می‌توانند با اعلام درخواست خود به Google Assistant، در این نرم افزارها فعالیت داشته باشند.تمامی ویژگی‌های جدید در دستیار صوتی گوگل در تلفن ها، بلندگوهای هوشمند دارای دستیار گوگل و نمایشگرهای هوشمند وجود خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی متن کیبورد گوگل، قابلیتی کاربردی یا وقت‌گیر؟


طبق اعلام گوگل فعال سازی صوتی دستیار گوگل نیز بهبود داشته است و کاربران می‌توانند با گفتن Hey Google دستیار گوگل را فعال کنند. در حال حاضر بیشتر ویژگی‌های دستیار گوگل در کشور ما غیر قابل استفاده است و کاربران می‌توانند صرفا از ویژگی‌های اصلی این دستیار صوتی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.