ملکشاهی خبر داد؛

ثبت نام ۲ هزار و ۸۴۰ نفردر فرمانداری/ ۳۱ نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ثبت نام کردند

معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: تا ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه امروز، ۲ هزار و ۸۴۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۷ درصد که ۴۷۰ نفر زن و ۸۳ درصد که ۲ هزار و ۳۷۲ نفر مرد بودند.

ثبت نام ۲ هزار و ۸۴۰ نفردر فرمانداری/  ۳۱ نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ثبت نام کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: در هفتمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم. آمار کلی تا ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه امروز، ۲ هزار و ۸۴۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۷ درصد که ۴۷۰ نفر زن و ۸۳ درصد که ۲ هزار و ۳۷۲ نفر مرد بودند.

ملکشاهی افزود: در آمار روز هفتم تا این ساعت یعنی ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه، ۵۶۰ نفر در حال انتظار برای ثبت نام نهایی هستند که و ۱۷ درصد زن که ۹۵ نفر و ۸۳ درصد مرد که ۴۶۹ هستند؛ همچنین ۱۶ نفر از اقلیت‌های مذهبی برای شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

معاون سیاسی فرماندار تهران درباره تعداد داوطلبان میان‌دوره خبرگان رهبری نیز افزود: تا کنون ۳۱ نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار