نژاد فلاح در جمع خبرنگاران:

اعتقادی به احزاب ندارم/ مجلس دهم نتوانست در راس امور باشد

نماینده سابق مجلس گفت: مجلس دهم نتوانست در راس امور باشد و امید‌هایی که برای مردم ایجاد کرده بود را نتوانست محقق کند.

اعتقادی به احزاب ندارم/ مجلس دهم نتوانست در راس امور باشدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد حسین نژاد فلاح عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فرمانداری تهران حضور یافت، در جمع خبرنگاران گفت: مجلس فعلی نتوانست مجلسی در راس امور باشد و امید‌هایی که برای مردم ایجاد کرده بود را نتوانست محقق کند و میتوانم به صراحت بگویم یکی از ضعیف‌ترین مجالس ادوار گذشته بود.

او افزود: با توجه به سوابقی که داشتم و شناختی که از مشکلات کشور و راهکار‌های قانونی کشور دارم، می‌توانیم با جمعی از خوبان مجلس فاصله طبقاتی و فشار روی اقشار مردم را کم کنیم.

نژاد فلاح اظهار کرد: به‌نظر می‌رسد مجلس حواسش به جیب مردم نیست و بنابراین نمی‌تواند مشکلات آن‌ها را حل کند.

عضو هیئت‌علمی رئیسه باشگاه پرسپولیس با اشاره به فعالیت‌های احزاب تصریح کرد: به عقیده من مردم از احزاب ناامید شده اند؛ امیدوارم جریانات سیاسی متعلق به مردم باشند.

او با بیان اینکه احزاب در کشور ما دولت ساخته اند، گفت:  به این صورت که دولت‌های وقت این احزاب را بر سر کار میآورند و انتظار دارند که اهداف دولت را محقق کنند. بنده ضمن احترامی که برای تمام احزاب قائلم هیچ اعتقادی به آن‌ها ندارم.

نژاد فلاح افزود: البته معتقدم که در مجلس به صورت فردی نمی‌توان کار کرد. البته باید توجه داشته باشیم مقداری از ابزاری که مجلس در اختیار دارد، ابزاریست که به صورت فردی محقق می‌شود، مانند سوال و تذکر؛ اما اموری مانند استیضاح، طرح، لایحه و... جمعی بوده و خواستگاه واقعی مردم هم در امور جمعی مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار