رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه به لغزنده بودن سطح معابر و وجود مه‌صبحگاهی در برخی ازنقاط استان اشاره کرد و گفت: توجه به جلو و رعایت سرعت مجاز، دو فاکتور مهم برای ایمن بودن در این شرایط است.

لغزنده بودن سطح معابر استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:مسیر‌های تردد شهر کرمانشاه گویای این است طول بلوار شهید بهشتی به‌خصوص حوالی سه‌راه ۲۲ بهمن تا چهارراه بسیج میزان تردد پرحجم همراه با کندی حرکت است، میدان‌های امام خمینی (ره)، شهدا، آزادگان، ایثار و فردوسی رفته رفته بر میزان تردد آن‌ها افزوده می‌شود و مسیر غرب به شرق خروجی شهرک پردیس حدفاصل میدان پردیس تا آزادگان تردد خودرو‌ها پرحجم همراه با کندی حرکت است.

غلامی به لغزنده بودن سطح معابر و وجود مه‌صبحگاهی در برخی ازنقاط استان اشاره و بیان کرد: توجه به جلو و رعایت سرعت مجاز، دو فاکتور مهم برای ایمن بودن رانندگان در این شرایط است.

او بیان کرد: مسافت توقف در شرایط لغزندگی معابر ممکن است تا ۱۰ برابر افزایش یابد، می‌طلبد رانندگان ضمن توجه به جلو، فاصله طولی را با خودرو جلویی رعایت کنند تا به موقع عکس‌العمل مناسب را داشته باشند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.