مسدود شدن محور یاسوج به دهدشت

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: محور یاسوج به سرفاریاب - دهدشت و چرام برای ایمنی بیشتر از شب گذشته مسدود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، وحید محمدی‌تبارمدیرکل مدیریت بحران این استان گفت: بارش‌ها در تمام نقاط استان آغاز شده و در محور‌های یاسوج-شیراز، یاسوج-سی سخت، یاسوج-مارگون،یاسوج-سرفاریاب به چرام و کاکان-اقلید بارش برف آغاز شده است.

وحید محمدی‌تبار افزود: با همکاری دستگاه‌های مربوطه تمامی محور‌های استان به جزء محور چرام به یاسوج از مسیر جوخانه که به علت بارش برف سنگین برای ایمنی بیشتر از دیشب مسدود شده، باز هستند.

او با بیان اینکه در سایر محور‌ها بارش به صورت باران است ادامه داد: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ در محور‌های برف گیر و کوهستانی برای رانندگان این مسیرها الزامی است.

همچنین اداره‌کل راهداری گچساران به مردم توصیه کرد: با توجه به بارش شدید باران و هشدار‌های هواشناسی در خصوص احتمال آبگرفتگی، جاده گچساران_باباکلان به دلیل ریزش سنگ تااطلاع ثانوی مسدود و رانندگان مسیر باباکلان_چهار راه بی‌بی حکیمه زیدون و بالعکس را انتخاب کنند.

بخشدار سرفاریاب در شهرستان چرام هم گفت: به دلیل بارش سنگین برف، جاده سرفاریاب، باغچه سادات به سمت یاسوج مسدود شده است.

اسلام مرادپور افزود: به دلیل بارش سنگین برف در این مسیر، تا اطلاع ثانویه رانندگان مسیر دهدشت، گچساران، باشت، یاسوج را برای تردد انتخاب کنند.

سامانه جدید بارشی که از جمعه بعداز ظهر وارد جو استان شده به صورت بارش باران، و در مناطق کوهستانی و سردسیری با بارش برف همراه بوده است.

 

انتهای پیام/ط

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.