بارش ۹۴ میلیمتر باران، باعث آبگرفتگی خیابان‌های برازجان شد

سامانه بارشی که از دیشب فعالیتش آغاز شده تا ساعت ۹:۳۰ امروز باعث بارش ۹۴ میلیمتر باران در برازجان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در کفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: سامانه بارشی از بعدازظهر دیروز (شنبه شانزدهم آذر) آسمان استان را تحت تاثیر قرار داد اما بیشتر فعالیت این سامانه به صورت بارش باران و رعدوبرق از دیشب آغاز شد.

جهانگیر دهقانی افزود: در میان ایستگاه‌های اصلی هواشناسی برازجان تا ساعت ۹:۳۰ امروز با ۹۴ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است که ۵۲ میلیمتر آن تا ساعت شش و  نیم امروز  بوده و  ۴۲ میلیمتر آن از این ساعت تا  ۹:۳۰ باریده است.

او با اشاره به  اینکه در برازجان تگرگ هم باریده است، ادامه داد: بارش این میزان باران باعث آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها شد و رفت و آمدها را با مشکل رو به رو کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: بارش باران برای فیبر نوری در مسیر بوشهر-برازجان مشکل ایجاد کرده که نیروهای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال تعمیر آن هستند.

دهقانی بیان کرد: از دیشب تا ۹:۳۰ امروز در دیلم نیز ‏‎ ‎۲۴/۷، عسلویه ۱۱/۶، بوشهر ۹/۸، دیر ۱۸/۳، خارگ ۳۷/۸، گناوه ۹/۳، خورموج ۹، اهرم ۸ و کنگان ۱۲ و جم ۲۸/۴ میلیمتر باران باریده است.

او گفت: نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: باران ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.