انجام ‌۹ هزار بازرسی صنفی در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان می‌گوید: بعلت این که عمده حمل و نقل کالا در کشور از طریق خودرو‌های گازوئیل سوز انجام می‌شود، افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی بر قیمت تولید ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسین طلوعیان رییس سازمان صمت گلستان در اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان که در محل اتاق اصناف شهرستان گرگان برگزار شد، ضمن تقدیر از اصناف و بازاریان استان گفت: در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اشکالاتی وجود داشت، ولی آنچه مهم است لزوم اجرای آن بود و از همه اصناف و بازرایان که با دولت همراه بودند و اجازه ندادند که عده‌ای اغتشاشگر اوضاع بازار استان را به هم بریزند تقدیر و تشکر می‌کنم.

او با اشاره به این که عمده حمل و نقل کالا در کشور از طریق خودرو‌های گازوئیل سوز انجام می‌شود، گفت: افزایش قیمت بنزین تاثیر چندانی بر قیمت تولید ندارد، ولی در صنوف خدماتی تاثیراتی دارد که امیدواریم با تمهیدات دولت هر چه سریعتر مشکلات این بخش نیز حل شود.

طلوعیان گفت: از زمان اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون حدود ۹۰۰۰ بازرسی از بازار استان انجام شده که تخلفات ناشی از این بازرسی‌ها بسیار اندک بوده و این نشان می‌دهد که بازاریان استان چقدر به نظام پایبند هستند.

او با بیان این که ساماندهی صنوف و امور مربوط به آن بسیار حائز اهمیت است، افزود: رفع موانع صدور مجوز‌های صنفی برای ما بسیار با اهمیت است و با جدیت آن را پیگیری خواهیم نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از آنجائیکه حوزه تولید، سرمایه گذاری بالایی نیاز دارد و پرهزینه است، اشتغالزایی در این بخش بسیار سخت است، و از طرفی در حوزه اصناف با کمترین هزینه می‌شود شغل ایجاد نمود از اینرو بسیاری از جوینگان کار به سمت صنوف سرازیر می‌شوند و لازم است فضای کسب و کار را برای فعالان این بخش تسهیل کنیم.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.