در #تهران_ما پیگیری شد؛

ماجرای جمع آوری وسایل کاسبان خیابان علامه جنوبی از سوی شهرداری چه بود؟

#تهران_ما موضوع جمع آوری اسباب کاسبان از سوی شهرداری تهران در خیابان علامه جنوبی را پیگیری کرد.

ماجرای جمع آوری وسایل کاسبان خیابان علامه جنوبی از سوی شهرداری چه بود؟به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ ما باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «ماموران شهرداری منطقه ۲ تهران روزانه به جمع آوری اسباب کاسبان خیابان علامه جنوبی در محله سعادت آباد اقدام می کنند.»

 معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۲ تهران پاسخ داد؛

امیر ناصر هراتی معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: یکی از ساکنان خیابان علامه جنوبی ادعا می‌کند که شهرداری منطقه وسایل کسب و کار آن‌ها را جمع کرده و با خود برده است.

معاون خدمات شهری شهردار منطقه ۲ تهران ضمن تکذیب این ادعا افزود: در محدوده خیابان علامه جنوبی ساختمانی قرار دارد که در طبقه منفی آن تعمیرگاهی دایر است که که فعالیت آن موجب نارضایتی دیگر ساکنان شده است.

هراتی با اشاره به صدور اخطار بند ۲۰ برای تعمیرگاه گفت: شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران برای مشاغل مزاحم اخطار بند ۲۰ صادر می‌کند تا صاحب شغل در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تعطیلی محل کار اقدام کند.


بیشتر بخوانید: مشاغل مزاحم منطقه ۱۹ باید ساماندهی شوند 


او با اشاره به سبک سکونت ساکنان خیابان علامه جنوبی بیان کرد: به دلیل آنکه محله علامه جنوبی از جمله مناطقی است که اقشار متوسط به بالا زندگی می‌کنند شکایت‌های بسیاری از سوی ساکنان نسبت به فعالیت این تعمیرگاه به شهرداری تهران واصل شده است که این واحد صنفی به دلیل نرخ خدمات پایین روزانه مشتریان بسیاری دارد که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند.

معاون امور خدمات شهری شهردار منطقه ۲ تهران تاکید کرد: اگر صاحب شغل (تعمیرکار) در بازه زمانی تعیین شده نسبت به جمع آوری فعالیت خود اقدام نکند محل کسب او پلمب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۱۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
شهردارى كارش درست است و پاسخ صحيح و قانع كننده است. شهروند شاكى براى نفع شخصى جنجال براه انداخته و بايد بنوعى تنبيه شود
آخرین اخبار