نژادبهرام:

مشاغل مزاحم منطقه ۱۹ باید ساماندهی شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: ساماندهی ۳۷ کوره رها شده در منطقه ۱۹ الزامی است.

پاینده/کوره‌‌های آجرپزی رها شده و مشاغل مزاحم منطقه 19 باید ساماندهی شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: توجه به طرح توسعه شهری و ضرورت ساماندهی اراضی رها شده و در کنار آن ساماندهی مشاغل مزاحم جزء مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به وجود سه ناحیه در منطقه ۱۹ گفت: ناحیه ۳ منطقه ۱۹ دارای ۴ محله است که ۵۰ درصد ملک‌های آن‌ها مقفی و در آن منطقه ۳۷ کوره آجرپزی وجود دارد که تنها ۸ کوره ساماندهی شده و مابقی کوره‌های آجرپزی به عنوان اراضی رها شده محل انواع تخلف‌ها شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ورود دادستانی تهران برای ساماندهی با محور خلازین که قطب ساماندهی ضایعات است انجام می‌شود و زمانی که دادستانی ورود پیدا می‌کند تعدادی از مشاغل شناسنامه دار و ساماندهی می‌شود و بنا می‌شود بوستان ایرانیان در آن منطقه احداث شود.

وی با توجه به زمان ساماندهی منطقه گفت: طبق زمان‌بندی ساماندهی این مکان‌ها باید خرداد ماه انجام می‌شد که متأسفانه همچنان منتظر ساماندهی و تعیین تکلیف محور جنوبی خلازین هستیم.

نژادبهرام گفت: باید در کنار آن ۳۷ کوره رها شده ساماندهی و مشاغل مزاحم آن منطقه دارای شناسنامه شود و بهبود شرایط زندگی در محدوده ناحیه ۳ منطقه ۱۹ ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار