امضای تفاهم نامه همکاری شهرداریهای تهران و مشهد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری مشهد و تهران با هدف توسعه همکاری های این دو کلان شهر و تبادل خدمات هوشمند مشترک انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، گفت:  این تفاهم‌نامه که توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد و تهران به نمایندگی از شهرداری‌های این دو کلان‌شهر به امضا رسیده برای مدت دو سال پیش‌بینی شده که در صورت توافق طرفین قابل تمدید می شود.

او ادامه داد: تبادل داده‌ها و اطلاعات سرویس‌ها در پلتفرم جامع شهروندی و نیز همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مشترک از مفاد مورد نظر در این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: با شکل‌گیری این همکاری و هم‌افزایی میان دو کلانشهر بزرگ کشور می‌توان روند هوشمندسازی و ارائه خدمات نوین به شهروندان را سرعت بخشید.

رجاییان افزود: از دیگر نکات قابل توجه در این تفاهم‌نامه انجام هماهنگی و تدوین پروتکل‌های مشترک برای سامانه‌‎های پرداخت شهری و ایجاد امکان پرداخت از کیف پول‌های شهری طرفین در خدمات شهروندی است که سبب می‌شوند شهروندان هر یک از شهر‌های مشهد و تهران بتوانند در هر دو شهر از امکانات هوشمند پرداخت استفاده کرده و نیازی به نصب اپلیکیشن‌های متفاوت نداشته باشند.

انتهای پیام//ی.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.