معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ آذر)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که محبوبیت محصولات شیائومی همچنان بیشتر از شرکت‌های دیگر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته نیز طبق روال گذشته برای شما فهرستی آماده کرده‌ایم که پرطرفدارترین گوشی‌های هفت روز گذشته را نشان می‌دهد. در هفته‌های گذشته شرکت‌های مانند سامسونگ و شیائومی بیشترین محصولات را در بین پرطرفدارترین‌ها داشتند و این خود نشان دهنده محبوبیت بالای محصولات این دو شرکت است. اکنون نیز زمان آن فرا رسیده که به سراغ فهرست این هفته برویم.

شیائومی در هفته ۴۹ همچنان در جدول روند صعودی خود را حفظ کرده است. تغییرات بسیار جزئی در ابتدای این فهرست رخ داده، زیرا اکنون K30 به مقام سوم سقوط کرده است. علاوه بر این نیز ردمی نوت ۸ پرو بار دیگر مدال طلا را به دست آورده و اکنون بالاتر از نسخه معمولی خود نشسته است.

شیائومی این هفته سه جایگاه اول را آن خود کرده است. گوشی بعدی فهرست که در مقام سوم نشسته است ردمی نوت ۸ نام دارد که از نسخه پرو خود یک مقام پایین‌تر است. حتی تلفن هوشمندی که در جایگاه بعدی قرار دارد نیز از این شرکت است. گوشی شیائومی می‌نوت ۱۰ در جایگاه چهارم قرار گرفته است تا چهارگانه ابتدایی شیائومی تکمیل شود. البته این گوشی هفته گذشته نیز در این مقام قرار داشت.

بعد از گوشی‌های شیائومی این بار نوبت به سامسونگ می‌رسد که با گوشی گلکسی A50 مقام پنجم را از آن خود کند. البته این گوشی هوشمند نیز هفته گذشته در همین جایگاه قرار داشت. برادر این گوشی یعنی گلکسی A70 نیز سه جایگاه پایین‌تر آمده و اکنون در مقام بعدی یعنی ششم قرار دارد.

اما در جایگاه بعدی یک بازگشت تعجب‌آور دیده می‌شود که می‌نوت ۱۰ پرو را بار دیگر به ما نشان می‌دهد. بسیاری از دیدن دوباره آن در این جایگاه متعجب شده‌اند. جایگاه هشتم نیز به گوشی تازه معرفی شده هوآوی یعنی نوا ۶ 5G می‌رسد.

گوشی X2 پرو ریلمی در فهرست این هفته سقوط کرده و به مقام نهم رسیده است. این بدان معناست که تنها مکان نهایی باقی مانده به اپل می‌رسد. در جایگاه دهم گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس را مشاهده می‌کنیم. مدت زمان نسبتا زیادی از دیدن گوشی پرمیم اپل در این فهرست گذشته و دیدن بازگشت آن ما را خوشحال کرده است.

گوشی‌های که خداحافظی کرده‌اند

تاکنون باید متوجه شده باشید که در فهرست این هفته دیگر اسمی از ریلمی 5s، ویوو S1 پرو و آنر V30 پرو دیده نمی‌شود. این بدین معناست که گوشی‌های ذکر شده دیگر مانند قبل در بین کاربران محبوبیت ندارند. البته ممکن است باز هم به این فهرست بازگردند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ آذر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ آذر)

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
اینترنت افغانستان رو وصل کنین
آخرین اخبار