مربیان ایرانی زیر ذره بین تراکتوری‌ها

مسئولان باشگاه تراکتور قصد دارند برای هدایت سرخ پوشان از مربی ایرانی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از جدایی مصطفی دنیزلی از تیم فوتبال تراکتور گمانه زنی‌ها برای جانشینی این مربی در این تیم تبریزی شروع شد. گفته می‌شود مدیران تراکتور تمایل به جذب مربی ایرانی برای هدایت تیم خود دارند و نیم نگاهی هم به گزینه‌های خارجی دارند.

با توجه به شرایط نامناسب، تیم فوتبال تراکتور نیاز به بازدهی زود هنگام دارد و مربیان خارجی تا از فضای حاکم در فوتبال ایران آشنا شوند مقداری طول می‌کشد به همین علت مدیران تراکتور به این نتیجه رسیدند که یک مربی ایرانی بهتر می‌تواند تیمشان را از وضعیت بحرانی خارج کند و به بررسی گزینه‌های داخلی برای هدایت تیمشان می‌پردازند.

در حال حاضر مربیان داخلی مطرح تیم دارند و مشغول به فعالیت هستند و مربیانی بدون تیم همانند علی دایی هم پیشنهاد تراکتوری‌ها را قبول نکردند و باید دید در نهایت کدام مربی داخلی حاضر می‌شود سکان هدایت سرخپوشان تبریزی را بپذیرد.

علاوه بر این برانکو هم جزو گزینه‌های هدایت سرخپوشان تبریزی بود که گفته می‌شود او این پیشنهاد نپذیرفت و قطبی هم هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است. از استراماچونی و کی روش هم به عنوان گزینه‌های تراکتور نام برده شده است که به نظر نمی‌رسد این ۲ مربی قبول کنند که هدایت تراکتوری‌ها را قبول کنند.

به هر حال زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرار است به ایران بیاد تا تکلیف مدیرعامل و سرمربی تیم خود را مشخص کند.


بیشتر بخوانید: انتخاب مربی جوان در دستور کار تراکتوری ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار