عمار حکیم خواستار حفظ دستاورد پیروزی علیه داعش شد

رئیس جریان حکمت عراق با تاکید بر اهمیت دستاورد بزرگ پیروزی علیه گروه تروریستی داعش، از تصمیم‌گیرندگان عرصه امنیتی خواست این دستاورد بزرگ را حفظ کنند.

عمار حکیم خواستار حفظ دستاورد پیروزی علیه داعش شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جریان حکمت عراق با تاکید بر اهمیت دستاورد بزرگ پیروزی علیه گروه تروریستی داعش، از تصمیم گیرندگان عرصه امنیتی خواست این دستاورد بزرگ را حفظ کنند.

عمار حکیم با انتشار پیامی در توییتر نوشت: ما در مرحله حساسی از تاریخ عراق به سرمی بریم؛ به طوری که از حدود ۵۰ روز پیش، بیشتر شهر‌های کشور عرصه برگزاری تظاهرات گسترده برای درخواست ایجاد اصلاحات بوده است.

وی افزود: امروز حماسه جاویدانی را به یاد می‌آوریم که مردم عراق واقعا از طریق آن، توانایی خود را برای دگرگون کردن دشوارترین معادله که هدف آن از بین بردن کشور‌های منطقه بود، ثابت کردند. به طوری که جوانان و مردان عراق در پاسخ به فتوای مرجعیت دینی مبنی بر جهاد کفایی، در میدان‌های شرف حضور یافتند و پیروزی بزرگ علیه گروه تروریستی داعش به دست گروه‌های مختلف نیرو‌های امنیتی، غیرتمردان بسیج مردمی و عشایری و پیشمرگه محقق شد.

حکیم در پایان نوشت: همان طور که سالروز این پیروزی بزرگ را گرامی می‌داریم، از تصمیم گیرندگان عرصه امنیتی و همچنین قهرمانان خود در نیرو‌های امنیتی می‌خواهیم این دستاورد تاریخی را حفظ کنند. شاد باد روح شهدای بیگناه ما و زنده باد قهرمانانمان!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار