دادستان عمومی وانقلاب تربت جام معرفی شد

حمید علیزاده به عنوان دادستان عمومی وانقلاب تربت جام معرفی شد.

دادستان عمومی وانقلاب تربت جام معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام فروتنی معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان دادگستری تربت جام گفت: با توجه به اینکه دشمن همیشه به دنبال تفرقه و جدایی است و تربت جام یکی از مناطق مهم استان محسوب می‌شود لذا با حضور مردم‌ فهیم و متدین و انقلابی شیعه و سنی در صحنه‌های مختلف انقلاب که نیازمند بوده تا الان هیچ مشکلی پیش نیامده است.

او ادامه داد:مردم از ما توقع خدمت صادقانه دارند و امروز گلایه مردم از برخی ادارات عدم پاسخگویی صادقانه است.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: انتخابات همیشه در کشور ارزشمند و منشا خیر و برکت بوده است و بایستی توجه کرد که قانونگذار مناسبی انتخاب کنیم.

فروتنی با اشاره به جایگاه ویژه دادستان عمومی و انقلاب افزود: دادستان بایستی با جرائم خاص و خشن که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه، محکم و استوار برخورد کند و در بعد صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم اهمیت ویژه‌ای قائل شود.

 

مدیریت زمان مهمتربن ویژگی یک مدیر موفق

 
مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم با قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضایی،گفت: مردم شیعه و اهل سنت با رویکرد تقریبی و ضریب امنیتی بالایی که در پایتخت وحدت "تربت جام "وجود دارد، هوشمندانه مسائل را رصد وکمترین احساس ناامنی در بین مردم وجود ندارد.

او ادامه داد:مدیریت زمان مهمتربن ویژگی یک مدیر موفق است و فرصت‌ها به سرعت می‌گذرد و بایستی نهایت استفاده را در راستای خدمات بیشتر و رفع چالش‌های فراروی مردم ببریم.

انتهای پیام// س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار