فرسودگی ۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری همدان گفت: ۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری این اداره فرسوده هستند. ​

فرسودگی ۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آرش آزادی رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به سن بالای ناوگان این اداره کل، بیان کرد: هم اکنون میانگین سن ماشین آلات سنگین این اداره کل ۲۶ سال، نیمه سنگین ۲۷ سال و سبک ۲۵ سال است.

او با اشاره به وجود ۴۱۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات در استان همدان گفت: از این تعداد، تنها ۳۶۳ دستگاه فعال و آماده به کار است که  ۳۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده اند.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به بازسازی ۱۸ دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل گفت: هشت دستگاه سنگین شامل بولدوزر، لودر و گریدر و ۱۰ دستگاه نیمه سنگین شامل کامیون، مایلر و کامیون بنز ۹۱۱ این اداره کل بازسازی شدند.

او همچنین از افزوده شدن ۲ دستگاه سواری در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات، سالانه بیش از ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

 رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می‌رسد، جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار