استقبال بی سابقه از پارالمپیک توکیو/ درخواست بیشتر از ظرفیت

مسابقات پارالمپیک توکیو با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و افراد زیادی برای خرید بلیت این بازی‌ها درخواست داده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آندره پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرده تاکنون حدود ۳.۱ میلیون نفر در سراسر جهان برای خرید بلیت بازی‌های پارالمپیک توکیو درخواست دادند. این در حالی است که برای پارالمپیک توکیو تنها ۲.۷ میلیون بلیت وجود دارد. اوایل سال جاری حدود ۶۰۰ هزار نفر که برای خرید بلیت این بازی‌ها درخواست داده بودند، به قید قرعه موفق شدند بلیت بازی‌ها را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: افزایش پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های توکیو پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰


استقبال بی نظیر مردم به خرید بازی‌های پارالمپیک توکیو در حالی است که برای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بلیت به فروش رسیده بود.  

پارسونز استقبال علاقه‌مندان از بازی‌های پارالمپیک توکیو را بی سابقه توصیف کرده و اعلام کرد که در این دوره تعداد زیادی بلیت به فروش خواهد رسید.   رئیس کمیته بین المللی المپیک این استقبال بی سابقه را نشان دهنده ظرفیت خوب ژاپن برای برگزاری این مسابقات دانست و گفت:  این اتفاق یک شگفتی مثبت است که مزد زحمات همه ما را پرداخت می‌کند. نه تنها کمیته بین المللی پارالمپیک  بلکه توکیو ۲۰۲۰، دولت ژاپن، رسانه‌ها و جامعه این کشور از این اتفاق خوب سود زیادی خواهند برد.


بیشتر بخوانید: افزایش عوارض در توکیو برای کنترل ترافیک در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰


دومین محله از فروش بلیت بازی‌های پارالمپیک از ۲۵ دی تا ۹ بهمن ماه، انجام خواهد شد و این بار هم به قید قرعه کشی تعداد دیگری از بلیت‌ها در اختیار کسانی که برای خرید آن درخواست داده بودند،   قرار خواهد  گرفت.  

انتهای پیام/ 

استقبال خوب از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار