حجت الاسلام حاجی صادقی:

بصیرت و هوشیاری مردم فتنه اخیر دشمن را خاموش کرد

نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان درصدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.

بصیرت و هوشیاری مردم فتنه دشمن را خاموش کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه آنچه باعث شد انقلاب اسلامی پویا و زنده بماند پیوند حاکمیت و دین است، گفت: رهبری و ولایت در تحقق این مهم ایفا کننده نقشی تعیین کننده است و با وجود طوفان حوادث و هجمه جهانی علیه انقلاب اسلامی و فتنه‌ها و توطئه‌هایی که استکبار علیه ملت ایران دنبال می‌کند تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امت بی ولایت خطر ندارد، امام بی امت اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت نیز شکست ندارد، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل استمرار انقلاب و نظام اسلامی ما اتصال امت و ولایت است و دشمنان در صدد ایجاد گسست در این نقطه محکم اتصال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری مردم در عبور از شرایط فتنه اظهار کرد: بحمدالله با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه و فتنه دشمن بار دیگر ناکام ماند.

در پایان این مراسم نماینده، ولی فقیه در سپاه با اهدای لوحی از خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری قدردانی و حجت الاسلام و المسلمین بهرامی را به سمت مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران منصوب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار