وزیر امور خارجه عربستان: ثبات لبنان برای ریاض اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد!

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در نشستی خبری ضمن اعلام حمایت از برقراری ثبات در لبنان، در خصوص یافتن راهی برای حل بحران در این کشور ابراز امیدواری کرد!

وزیر امور خارجه عربستان: ثبات لبنان برای ریاض اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، «فیصل بن فرحان بن عبدالله» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در نشستی خبری در پایان چهلمین نشست سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: تلاش‌های امیر کویت برای آشتی بین اعضای شورای همکاری ادامه دارد و بهتر است این تلاش‌ها به دور از رسانه‌ها پیگیری شود. اختلاف بین اعضای شورای همکاری قدرت و انسجام این شورا را کاهش نمی‌دهد.

وی افزود: ثبات لبنان برای عربستان اهمیت فوق العاده‌ای دارد. امیدواریم لبنانی‌ها راهی برای حل بحران پیدا کنند و از ثبات این کشور حمایت می‌کنیم.

این اظهارات وزیر امور خارجه عربستان در حالی مطرح می‌شود که رد پای خرابکاری برخی عوامل سعودی در ناآرامی‌های لبنان مشاهده می‌شود.

چهلمین اجلاس سران کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج‌فارس امروز با سخنرانی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در ریاض آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار