مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم:

قمی‌ها ۲۳ درصد کمتر بنزین مصرف کرده اند/افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز مایع

وزارتی گفت:از ابتدای اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت، مصرف بنزین در قم ۲۳ درصد کاهش داشته است.

قمی‌ها ۲۳ درصد بنزین کمتر مصرف کرده اند/افزایش ۲۰ درصدی مصرف گاز مایعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در کارگروه تنظیم بازار استان قم با اعلام کاهش مصرف بنزین در  قم گفت: از ابتدای اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت در کشور مصرف بنزین در قم ۲۳ درصد کاهش داشته است و مصرف CNG ۳۰ درصد افزایش داشته است.

او همچنین با توجه به گرایش مردم برای مصرف گاز مایع گفت: مصرف گاز مایع نیز ۲۰ درصد افزایش داشته، ولی استان در زمینه تامین گاز مایع خانوار‌ها هیچ کمبودی ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم  افزود: در حال حاضر در استان قم ۲۵۰۰ خانوار سهمیه استفاده از گاز مایع را دارند.

 وزارتی تاکید کرد: در صورت نیاز به استفاده از گاز مایع شهروندان می توانند برای ثبت درخواست خود مبنی بر استفاده قانونی از گاز مایع به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم مراجعه کنند تا با طی کردن مراحل قانونی بتوانیم گاز آن‌ها را تامین کنیم.

 سمیعی نسب معاون اداره نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هم در این جلسه گفت: از زمان اعلام نرخ جدید بنزین تا امروز ۴ هزار و ۵۵ بازرسی از واحد‌های مختلف از سوی بازرسان سازمان صمت و ۱۵۸۹ مورد از سوی بازرسان اتاق اصناف صورت گرفته است که بر این اساس ۶۳۴ پروند تشکیل شده و ۹۵۶ تخلف نیز کشف شده است.

او افزود: ارزش ریالی این تخلفات ۱۸ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.