میناوند: کالدرون بداند دشمن او نیستیم

مهرداد میناوند، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر گفته می‌شود که با حضور برانکو در تیم ملی فوتبال دودستگی ایجاد می‌شود، با حضور مربیان داخلی مثل امیر قلعه‌نویی و یحیی گل‌محمدی صددستگی به وجود می‌آید.

میناوندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد میناوند که برای تماشای دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس بعد از برتری ۳ بر صفر مقابل ذوب‌آهن، امروز هم بتواند گل‌گهر سیرجان را شکست بدهد. با تمام احترامی که برای سیرجانی‌ها قائلم، این اتفاق باید بیفتد تا رفته رفته به صدر جدول نزدیک شویم.

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: متأسفانه هر تیمی که قهرمان می‌شود، در گروه سخت‌تری قرار می‌گیرد و برای تیم‌هایی که در پلی‌آف هستند گروه آسان‌تری در پیش است. با هوادارانی که با تیم‌شان آشتی کرده‌اند، هر تیمی را می‌توانیم بزنیم. اگر هم پرسپولیس در قرعه آسانی قرار می‌گرفت، باید با همین تیم‌های سخت در مراحل بعدی بازی می‌کرد. گروه پرسپولیس سخت است، اما بازیکنان پرسپولیس لیاقت صعود را دارند، تیمی که با ۱۲، ۱۳ بازیکن به فینال آسیا رفت، فقط امیدوارم مردم حمایت کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره انتقاد‌هایی که به تاکتیک و روند بازی سرخپوشان می‌شد، گفت: روند پرسپولیس باید زودتر پیشرفت می‌کرد. اگر میناوند با این همه بازی کردن در تیم ملی و پرسپولیس بزرگ نخواهد انتقاد کند، نمی‌شود. نتیجه انتقاد‌های سالم باعث می‌شود که امروز ما به ورزشگاه می‌آییم و یا مربی متوجه می‌شود که می‌تواند از مهره‌هایش استفاده کند. این انتقاد سازنده است. کالدرون مربی تیم ما بوده و دشمن او نیستیم. مسئولیت گردن من است که حرف بزنم. خدا را شکر در بازی قبل نتیجه‌اش را دیدیم و امیدوارم امروز هم این اتفاق بیفتد.

میناوند درباره بحث انتخاب برانکو برای هدایت تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: در این مقطع فقط برانکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اینکه بگوییم با حضور برانکو دودستگی به وجود می‌آید، برای هر مربی دیگری نیز این اتفاق می‌افتد. اگر امیر قلعه‌نویی هم بیاید، صددستگی به وجود می‌آید، یحیی گل‌محمدی هم، چون پرسپولیسی است، این اتفاق می‌افتد. بنابراین، باید تیم ملی را به رنگ تیم ملی نگاه کنیم. برانکو، چون سال‌ها ایران بوده است می‌تواند بسیار کمک کند.

وی با اشاره به حضور یکی از هنرمندان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی‌های اول پرسپولیس چنگی به دل نمی‌زد و به خاطر برخی مسائل به ورزشگاه نمی‌آمدم، اما الان به خاطر پرسپولیس می‌آیم. هنرمندان هم همین‌طور برای حمایت آمده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار