رئیس کل بانک مرکزی:

عزم جدی بانک مرکزی بر کنترل و مدیریت جریان وجوه/ضرورت پیگیری اجرای رمز یک بار مصرف در بانک ها

همتی گفت: از مدیران عامل بانک‌ها خواستم اجرایی کردن رمز یک بار مصرف در بانک هایشان را با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

عزم جدی بانک مرکزی بر کنترل و مدیریت جریان وجوه/ضرورت پیگیری اجرای رمز یک بار مصرف در بانک هابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، نوشت: امروز جلسه دوره‌ای با مدیران عامل بانک‌ها داشتیم؛ در این جلسه مسایل مهم بانکی به ویژه مدیریت جریان وجوه کشور، ضرورت تسریع در تکمیل و اجرای رمز یک بار مصرف، عملیاتی کردن طرح گواهی اعتبار مولد (گام) و نیز نحوه تامین مالی طرح‌های پیشران تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات ضروری اتخاذ شد.

او افزود: در این جلسه اهمیت عملیاتی کردن هر چه سریعتر طرح گام را به عنوان طرح مهم تامین مالی زنجیره تولید بدون نیاز به خلق نقدینگی مورد تاکید قرار دادم.

همتی تصریح کرد: همچنین در این جلسه عزم جدی بانک مرکزی بر کنترل و مدیریت جریان وجوه در کشور را اعلام و تاکید کردم از ۲۰ آذرماه محدودیت ثبت ۱۰۰ میلیون تومان در ۲۴ ساعت برای تراکنش هر شخص در درگاه‌های غیرحضوری را اجرایی خواهیم کرد.

او در پایان نوشت: از مدیران عامل بانک‌ها خواستم اجرایی کردن رمز یک بار مصرف در بانک هایشان را با جدیت بیشتر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
اين رمز پويا هم چيز مزخرفيه كه كلي در سر برا مردم درست ميكنه بهترين راه خلاص شدن از دست كلاهبرداراي اينترنتي راه اندازي سيستم تائيد اس ام اسي تراكشناي بانكيه چون كلاه بردارا ديگه سيم كارت مردمو ندارن كه بتونن به جاي مردم تراكنشن رو اوكي كنن
آخرین اخبار