رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: مسابقات کشتی لیگ نوجوانان استان همدان در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشتی لیگ نوجوانان استان همدان در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سعدی نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: لیگ نوجوانان استان همدان با حضور ۸ تیم از سراسر استان به میزبانی خانه کشتی شهید برزویی نهاوند روز پنجشنبه ۲۱ آذر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور حدود یک صد کشتی گیر برگزار خواهد شد که سهم هر شهرستان اعزام یک تیم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند در این مسابقات یک تیم ۱۰ نفره دارد، گفت:امیدواریم با زحمات آقایان عباس تکلو، مسلم بهاری و مجتبی نادری مربی و زحمتکشان تیم جوانان شهرستان نهاوند شاهد کسب موفقیت این عزیزان همچون گذشته باشیم.

سعدی نژاد در ادامه از حضور دو کشتی گیر نونهال نهاوندی در مسابقات جام روز جهانی کودک خبر داد و گفت: رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک، روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ آذرماه در شهر الوند استان قزوین برگزار می‌شود که خوشبختانه شهرستان نهاوند در این مسابقات نیز دارای دو نماینده است.

او  از کسب مدال طلای مسابقات انتخابی کشتی جام تختی توسط مسعود کمروند کشتی‌گیر نهاوندی خبر داد و گفت: در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد مسعود کمروند، مسعود یزدانی و حمید علی بخشی از شهرستان نهاوند به ترتیب در اوزان ۷۴، ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم و کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.