حضور رئیس قوه قضاییه در مراسم اختتامیه اجلاس سراسری نماز

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس قوه قضاییه در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت:  بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز فردا به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود و حدود ۱۵ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

او با بیان اینکه ترویج نماز در جامعه از اهداف این اجلاس سراسری است، گفت: موضوع این دوره از اجلاسیه «نماز و مدرسه» است که برگزاری پیش‌اجلاسیه‌ها از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور یادآور شد: در یکسال اخیر پیش‌اجلاسیه‌های نماز در ۱۰۰ شهرستان و ۷۶۰ منطقه آموزش و پرورش برگزار شد.

او با اشاره به استقبال کم نظیر نخبگان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و ... از بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اضافه کرد: حدود ۱۵ هزار اثر به دبیرخانه این اجلاسیه ارسال شده که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گفته مظفر این آثار در قالب فیلم، آثار هنری، کتاب، مقاله، ایده و تجربه و ... تولید شده و به ارائه راهکار‌هایی در خصوص رونق نماز بین دانش‌آموزان، نقش طلاب و روحانیون در ترویج نماز، نقش معلمان و مدیران و نقش خانواده‌ها نسبت به گسترش فرهنگ نماز پرداخته است.
 
انتهای پیام / ن
برچسب ها: نماز ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.