رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

صدور ۲۶ مجوز فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد

نگاهداری گفت: مجوز ۲۶ انجمن علمی دانشجویی جدید در دانشگاه آزاد صادر شد.

 انجمن‌های علمی دانشجوییبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک نگاهداری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی ـ دانشجویی باشگاه گفت: دانشگاه آزاد با برخورداری از ۲۳۰۰ انجمن علمی دانشجویی ظرفیت بسیار بالایی در این حوزه دارد. ارتقاء کیفی و هدفمندسازی فعالیت انجمن‌ها در دوره جدید از اصلی‌ترین رویکرد‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد ادامه داد: ارزیابی عملکرد انجمن‌های علمی دانشجویی با شاخص‌های دقیق در دستور کار قرار گرفته تا حمایت‌های صورت گرفته از انجمن‌ها متناسب با عملکرد هرکدام باشد. در رویکرد جدید انجمن‌های علمی دانشجویی در ۴ سطح عملکردی رتبه بندی خواهند شد و سرانه حمایتی تعلق گرفته به هر انجمن براساس سطح آن در رتبه بندی واحد تعلق خواهد گرفت.

لغو مجوز انجمن‌های فاقد عملکرد شناسایی 

او بر لغو مجوز انجمن‌هایی که فاقد عملکرد شناسایی هستند، تأکید کرد و گفت: نخستین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با حضور اعضای شورای باشگاه و نمایندگان معاونت‌های موضوعی دانشگاه برگزار شد و مجوز ۲۶ انجمن علمی دانشجویی جدید صادر شد.
 سوالات دانشجویی را در  میز دانشگاه مطرح کنید
نگاهداری افزود: از این تعداد پرونده ۱۵ درخواست مربوط به رشته‌های علوم پایه، فنی ـ مهندسی و کشاورزی، ۹ درخواست مربوط به رشته‌های علوم انسانی و ۲ درخواست مربوط به رشته‌های علوم پزشکی است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار