تقابل مدعیان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۲ آذر ما با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۲۲ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، ایلام، اصفهان، سنندج و سیرجان برگزار می‌شود. در حساس‌ترین بازی‌های این هفته تیم پالایش گاز ایلام میزبان شهرداری بم خواهد بود و تیم وچان کردستان به مصاف هیئت فوتبال البرز می‌رود.

پارس جنوبی بوشهر - ذوب آهن اصفهان

تیم پارس جنوبی بوشهر در این هفته میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. دختران پارس جنوبی تا اینجای فصل بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارند و خطر سقوط به لیگ یک آن‌ها را تهدید می‌کند. بازیکنان این تیم تا اینجای فصل هیچ مبلغی از قرارداد‌های مالی خود را دریافت ننموده اند و طبق توافقی که بین آن‌ها و مسئولان باشگاه بوده است، درصدی از قرارداد این بازیکنان به خاطر هر شکست از مبلغ قرارداد آن‌ها کاسته می‌شود. طبق اظهار برخی منابع آگاه در چند هفته اخیر حمایت‌های مالی از این تیم به کلی برداشته می‌شود و شاید این تیم را تاآستانه انصراف از لیگ امسال پیش ببرد. در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان که با ۹ امتیاز هفتم جدول است شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این بازی دارد، هر چند که تیم بانوان ذوب آهن زیر نظر باشگاه ذوب آهن اداره می‌شود، اما باز هم برای بهبود امکانات خود به دنبال جذب یک حامی مالی جدید است، این تیم در صورت پیروز مقابل پارس جنوبی باز هم در جایگاه هفتم جدول باقی خواهد ماند.

ملوان بندرانزلی - همیاری آذربایجان غربی

تیم ملوان بندرانزلی در هفته نهم رقابت‌ها میزبان تیم همیاری آذربایجان خواهد بود. ملوانی‌ها تااینجای فصل با پنج امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند و اگر با پیروزی در این دیدار سه امتیاز بازی را کسب نمایند با یک پله صعود در جایگاه هشتم جدول قرار می‌گیرند. حریف این تیم، همیاری آذربایجانی غربی است که با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد، شرایط تیم همیاری در لیگ امسال چندان مساعد نیست و خطر سقوط به لیگ یک کماکان این تیم را تهدید می‌کند. بازیکنان همیاری نیاز جدی به سه امتیاز این دیدار دارند، این تیم اگر پیروز دیدار با ملوان شود با سه پله صعود در جایگاه هشتم جدول بالاتر از تیم ملوان قرار می‌گیرد.

پالایش گاز ایلام - شهرداری بم

تیم پالایش گاز ایلام در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان شهرداری بم خواهد بود، پالایش با ۱۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد و در این دیدار به مصاف تیم شهرداری بمی می‌رود که با ۲۴ امتیاز در صدر جدول است. هر ۲ تیم جدال سختی برای پیروزی در این بازی و کسب نتیجه خواهند داشت و اگر تیم پالایش پیروز این دیدار شود باز هم در جایگاه سوم باقی می‌ماند، اما شهرداری بم در صورت شکست در این بازی صدر جدول را از دست خواهد داد و تیم وچان کردستان جایش را می‌گیرد.

سپاهان اصفهان - زاگرس شیراز

سپاهان اصفهان در این هفته میزبان تیم شیراز خواهد بود، سپاهانی‌ها با ۱۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند و تلاش بسیاری با سایر مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال می‌کند. این تیم اگر پیروز دیدار هفته نهم شود با کسب سه امتیاز این بازی و با یک پله صعود در جایگاه سوم جدول قرار می‌گیرد و شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ امسال پیدا می‌کند. حریف سپاهان در این هفته، تیم زاگرس شیراز است که با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد، این تیم با مشکلات عدیده مالی تا اینجای فصل روبه رو بوده است و حتی در هفته گذشته مقابل تیم شهرداری بم با هفت بازیکن به میدان رفت که در نتیجه اخراج یکی از بازیکنان تیم زاگرس و ۶ نفره شدن این تیم، پایان بازی توسط داور اعلام شد. احتمال بسیاری برای انصراف تیم زاگرس شیراز از ادامه لیگ بانوان وجود دارد هر چند که این تیم تا اینجای فصل با وجود تمامی این مشکلات راهش را ادامه داده است.

وچان کردستان - هیات فوتبال البرز

وچان کردستان در دیگر بازی این هفته میزبان هیئت البرز خواهد بود. تیم وچان کردستان که تا هفته گذشته با نام آذرخش کردستان در لیگ بانوان بازی می‌کرد، در هفته نهم با پیدا کردن یک حامی مالی جدید نامش را تغییر داد و قرار است در ادامه رقابت‌ها تا پایان فصل ۹۸ با این نام مسابقات را ادامه دهد. تیم وچان در حال حاضر با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان بزرگ در لیگ امسال به حساب می‌آید که در صورت کسب سه امتیاز این دیدار در صدر جدول قرار می‌گیرد، حریف این تیم در بازی این هفته تیم هیئت البرز خواهد بود که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تااینجای فصل با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و در صورت شکست تیم کردستان می‌تواند با یک پله صعود در رده پنجم قرار گیرد.

شهرداری سیرجان - آویسا خوزستان

شهرداری سیرجان در دیگر بازی این هفته میزبان تیم آویسا خواهد بود. سیرجانی‌ها تا اینجای فصل از رقابت‌ها نتایج چندان خوبی نسبت به سال گذشته کسب کرده اند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند. به گفته اعضا این باشگاه برخی مشکلات مالی ایجاد شده برای تیم بانوان سیرجان در نتایج هفته‌های اخیر بسیار تاثیر گذار بوده است، شهرداری سیرجان در صورت کسب سه امتیاز این دیدار با ۲ پله صعود در رده سوم قرار می‌گیرد. تیم آویسا خوزستان حریف تیم سیرجان در این هفته از رقابت‌ها خواهد بود، تیم آویسا در حال حاضر با چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و شرایط چندان خوبی ندارد، اما اگر سه امتیاز این دیدار را کسب نماید در رده هشتم جدول قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار