آزار جنسی مجری زن شبکه محبوب ترامپ جنجالی شد

یکی از مجریان زن شبکه خبری فاکس نیوز (شبکه محبوب ترامپ) از برخی همکاران خود به دلیل آزار و اذیت جنسی شکایت کرد.

آزار جنسی مجری زن شبکه محبوب ترامپ جنجالی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، «بریت مک هنری» مجری شبکه خبری فاکس نیوز از این شبکه و چند تن از همکارانش به دلیل آزار و اذیت جنسی شکایت کرد.

مک هنری در شکایت خود به آزار جنسی در شبکه محبوب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از سوی «جورج مرداچ» یکی از همکاران خود اشاره کرد و او را به رفتار‌های زننده و غیرقابل پیش‌بینی و همچنین ارسال پیام‌هایی با مضامین نامناسب متهم کرد. در شکایت این مجری زن، شبکه فاکس نیوز نیز به تلاش برای تلافی اقدام او برای شکایت از آن‌ها متهم شد.

مک هنری همچنین گفته که از سوی همکارش در محیط کار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. مجری فاکس نیوز در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، یادآور شد برای گرفتن حق خود، زنان و انجام کاری که درست است، ایستادگی می‌کند. مک هنری اعلام کرد مدارکی برای اثبات ادعا‌های خود در اختیار دارد. در پیام توئیتری او آمده است: من این ادعا‌ها را حفظ می‌کنم، زیرا حقیقت تغییری نمی‌کند.

مجری شبکه فاکس نیوز شکایت خود را در دادگاهی در نیویورک تنظیم کرده و خواهان دریافت غرامت مالی بابت آزار جنسی شده است. سخنگوی شبکه فاکس نیوز در واکنش به این خبر گفت: ما به ادعا‌های مشابه او در ماه اکتبر پاسخ دادیم. همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم اتهامات خانم مک هنری به طور کامل مورد بررسی قرار گرفت و اطمینان داریم اقدامات ما در این مورد کاملا درست بود. انتظار داریم تمامی ادعا‌های او رد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار