قلعه نویی: برخلاف زرینچه در خلوت بغض می‌کنم/ به خاطر اشتباه داوری کاپشن به زمین نزدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در ۱۰ سال گذشته همین رفتار‌های بد که با زرینچه شده با من شده است، اما طاقت زیادی دارم و در خلوت بغض می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره چالش جذب بازیکنان خارجی و اینکه تعداد بازیکنان ناکارآمد خارجی در فوتبال ما زیاد بوده است، اظهار داشت: در ابتدا من از جواد زرینچه دلجویی می‌کنم، چون رفتار‌های نامناسبی با او شده است. البته در ۱۰ سال گذشته همین رفتار‌های بد با من شده است، اما طاقت زیادی دارم و در خلوت  بغض می‌کنم. به هر حال در عرصه‌های ملی و باشگاهی رفتار‌های خوبی در قبال فوتبالیست‌ها صورت نگرفته است. همچنین گلایه‌ای هم از گل محمدی دارم  چرا که توقع نداشتم که او به عنوان دوستم آن رفتار‌ها را انجام بدهد و  ما نباید کار‌هایی کنیم که بعد از آن شرمنده شویم.  

قلعه نویی: من برخلاف زرینچه در خلوت بغض می کنم/ به خاطر اشتباه داوری کاپشن به زمین نزدیم / سیستم استراماچونی مدرن شده است

اوادامه داد: یحیی گل محمدی مربی جوانی است و از من کاربلدتر است، اما او باید بداند که سال گذشته به علت اشتباهات داوری و حکم‌های های ناعادلانه  علیه تیم ما ۲ جام قهرمانی را از دست دادیم. تنها مرتبه‌ای که علیرضا فغانی به اشتباهش اعتراف کرد مربوط به بازی سال گذشته بود که پنالتی دقیقه ۳ در بدترین شرایط برای تیم ما نگرفت و اگر آن بازی را باخته بودیم شاید اکنون سهمیه آسیا را بدست نمی‌آوردیم. بازی تیم ما برابر شهرخودرو خطای پنالتی بر روی کی روش استنلی در دقیقه ۱۷ را داور ندید، اما ما کاپشن به زمین نزدیم. من از یحیی گل محمدی توقع ندارم که این حرف‌ها بزند و بگوید سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و دیدید که تا وقتی که محبی از زمین بازی اخراج نشد مالکیت توپ ۵۰ به ۵۰ بود و موقعیت ۳ به یک به نفع ما بود.  

توصیه ام به گل محمدی این است که صبر داشته باشد 

قلعه نویی بیان کرد: کارشناسان داوری هم درباره صحنه‌های بازی تیم ما برابر تیم شهر خودرو توضیح دادند  و باید به حیدری لوح تقدیر بدهند. سلیمانی کارشناس داوری بیان کرد که اقدام حیدری یک کلاس برای داوران  محسوب می‌شود. ما هم از داوری خیلی زیاد  لطمه خوردیم و در بازی با پارس جنوبی جم رکورد گلر ما شکست و در بازی با سایپا پنالتی ما را نگرفتند. در دیدار با نساجی مازندران هم عباس زاده گلی که به ثمر رساند درست نبود. یک خطای  هَند کی روش استنلی را نگرفتند و چه بلایی بر سر ما می‌آورند. من به گل محمدی توصیه می‌کنم  که به مربی خوش اخلاق معروف است و آدم بدی نیست یک مقدار  صبر داشته باشد و فیلم را ببیند و بعد صحبت کند.  

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تعداد زیاد بازیکنان بی کیفیت خارجی بیان کرد: همه این مسائل به نوع مدیریت، سیستم و برنامه ریزی ارتباط دارد. به هر حال از مدیربرنامه‌ها می‌توانیم بازیکن بگیریم یا نگیریم. همچنین  مدیران اهل فن سرکار نیستند و فوتبال تریبون آن‌ها بوده است و بیشتر از فوتبالی‌ها در برنامه‌های تلویزیونی حضور یافتند و نباید به آن‌ها اجازه خودنمایی در رسانه ملی را بدهند. مدیران صنعتی، نظامی و سیاسی  به نیت خدمت به فوتبال آمدند و در این مورد شکی وجود ندارد، اما بهتر است این مدیران در حوزه تخصصی خود باشند. زمانی  ورزشی‌ها در شورای شهر حضور داشتند و به این مسئله انتقاد کردم چرا که شورای شهر  باید در  دست اهل فن باشد.  

ارتباطات نباید در جذب بازیکن نقش داشته باشد 

قلعه نویی ادامه داد: جایی که مدیر اهل فن نباشد و انتخاب‌ها به صورتی باشد که مدیران بخواهند شانه خالی کنند در آن صورت تقصیر را به گردن سرمربی می‌گذارند. سرمربی باید وقت بگذارد و طبق تفکرات تاکنیکی خود  بازیکن به خدمت بگیرد و ارتباطات در این زمینه نقشی نداشته باشد. ما بازیکنان خوب داخلی و خارجی آوردیم و  به نظرم باید با مطالعه و بررسی بیشتر خارجی‌ها را جذب کنیم.  

قلعه نویی: من برخلاف زرینچه در خلوت بغض می کنم/ به خاطر اشتباه داوری کاپشن به زمین نزدیم / سیستم استراماچونی مدرن شده است

سرمربی سپاهان درباره اینکه چه فرایندی برای به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی سپری می‌شود، گفت: کی روش استنلی ۶ دیدار نتوانست بازی کند که این موضوع به قانون اشتباه سازمان لیگ برمی گردد. در ابتدا برای جذب یک بازیکن با مدیر برنامه‌هایی که افکار تاکنیکی مان را می‌دانند کار می‌کنیم و بعد یک بازیکن همانند کی روش استنلی را  معرفی می‌کنند و  سعید الهویی همه مسائل ۵ ساله اخیر کی روش را بررسی  و فیلم ۹۰ دقیقه‌ای از این بازیکن را تهیه کرد  و بعد از گذراندن همه مراحل این بازیکن را با ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار دلار به خدمت گرفتیم. یکی از تیم‌های ایرانی به کی روش استنلی پیشنهاد ۸۵۰ هزار دلاری داد. مهدی  تارتار از من انتقاد کرده است که یک بازیکن بلند قامت در خط حمله می‌گذارد، اما تیمش روز گذشته گل ۳ امتیازی اش را از طریق ضربه سر زد. مربیان به یکدیگر احترام بگذارند و سیستم مدرن استراماچونی را ما ۱۰ سال پیش بازی می‌کردیم و انواع و اقسام قهرمانی‌ها را بدست آوردیم. زمانی که ما با این سیستم  بازی می‌کردیم بعضی‌ها می‌گفتند این سیستم منسوخ شده است.  

او بیان کرد: سیستم، فوتبال بازی نمی‌کند بلکه بازیکن و افکار تاکنیکی مربی یک بازی را به سرانجام می‌رسانند. من حرف حق را می‌زنم و ما با همین سیستم ۳-۵-۲ بازی می‌کردیم و هنوز رکورد قهرمانی هایمان را تیمی نشکسته است و ۲ آقای گلی پشت سرهم داشتیم  و بیشترین گل زده را به ثبت رساندیم. یکسری از رسانه‌ها علیه ما مطالبی منتشر کردند تا ما را از باشگاه استقلال دور کنند و موفق هم شدند. متاسفانه هواداران استقلال هم مطالب این رسانه‌ها را پذیرفتند و همین سیستم ۳-۵-۲ استراماچونی بازی می‌کند، اما به آن سیستم مدرن می‌گویند.


بیشتر بخوانید: نشست خبری قلعه نویی به جنجال کشیده شد


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
خود قلعه نوئی استاد مهندسیه کیروش استنلی نباشه یه برد هم نمیاره تیمش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد سپاهانی
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
دو تا مورد :
یک: استنلی دو گل تا اینجا برا سپاهان زده که اون دو گل هم تاثیر آنچنانی نداشته چون در هر دو بازی سپاهان با اختلاف دو گل برده
دو : راست میگه ۳-۵-۲ بازی میکرده از استقلالی های قدیمی بپرسی یادشونه اما ۳-۵-۲ قلعه نویی به این شکل نبود
Luxembourg
امین
۱۸:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۸
قلعه نویی در هر تیمی رفته تیمو مدعی قهرمانی کرده بعد مغرضانه بگیم بخاطره استنلی میبره خیلی نامردیه
آخرین اخبار