امیر محمودی:

کسی که به موقع از سلاح خود استفاده کند، در عرصه نبرد پیروز خواهد شد

معاون اجرایی ارتش گفت: کسی که به موقع و با کیفیت از سلاح خود استفاده کند در عرصه جنگ و نبرد هم پیروز خواهد شد.

مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه یک عامل بازدارنده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه، اظهار کرد: این مسابقات که در سطح نیروهای مسلح کشورهای مختلف برگزار می شود، خود یک عامل بازدارنده است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه کسی که به موقع و با کیفیت از سلاح خود استفاده کند در عرصه جنگ و نبرد هم پیروز خواهد شد، گفت: تلاش نیروهای ما در دستیابی به اهداف و کسب جایگاهی در خور جمهوری اسلامی ستودنی و ارزشمند است.

محمودی با اشاره به اینکه از مولفه‌های توان رزمی، نیروی انسانی، تحرک، ارتباط و هماهنگی بین نیروهای است گفت: تیم های شرکت‌کننده در این مسابقات به نوعی خود را درگیر صحنه رزم می‌بینند و در واقع این مسابقات صحنه‌های نبرد را به تصویر می‌کشد.

او با بیان اینکه پیامبر اسلام بر آموزش 3 ورزش سوارکاری، تیراندازی و شنا تاکید کرده اند، گفت: امروز سوارکاری برابر با تخصص استفاده از نفربر، تانک و هواپیما می‌باشد.

معاون اجرایی ارتش گفت: هدف از رفتن در این مسابقات است که از تجهیزاتشان خوب استفاده کنیم و توان خود را بسنجیم و عامل بازدارنده در برابر دشمنان باشیم.

او ادامه داد: در دوران دفاع مقدس لشکر و تیپ و گردانی موفق بود که همه نفرات آموزش خوب دیده باشند و قدرت برتری خود را بر دشمن تحمیل کنند و در آن دوران هر جا که تحرک لازم را داشتیم دشمن زمین گیر می‌شد.

امیر محمودی تصریح کرد: ان شاءالله از تجربیات این مسابقات استفاده شود و بر قابلیت‌های نظامی ما در حوزه دریایی، زمینی و پدافندی و هوایی افزوده گردد. امیدواریم در سالهای آینده در حجم گسترده تر و در رشته های بیشتر بتوانیم در این مسابقات بین المللی شرکت و افتخارآفرین باشیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار