در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

در جلسه امروز هیئت دولت وزرا همچون چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه هیئت دولت امروز در بیستمین روز از آخرین ماه پاییز با حضور اصحاب رسانه در حیاط پاستور برگزار شد و وزرای دولت همچون چهارشنبه‌های هر هفته با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند.

هیئت دولت در جلسه روز امروز به ریاست حجت الاسلام آقای  روحانی رئیس جمهور، با اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور جبران هزینه‌های درمان، فیزیوتراپی، معیشتی و سایر هزینه‌های اجتناب ناپذیر آسیب دیدگان ناشی از زلزله سال ۱۳۹۶ در مناطق مرزی و توسعه نیافته محروم استان کرمانشاه موافقت کرد.

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟
هیئت وزیران همچنین به منظور تأمین نظر شورای نگهبان نسبت به بار مالی مصوبه مجلس شورای اسلامی برای دولت راجع به لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، پیشنهاد این وزارتخانه برای پذیرش تعهدات و بار مالی و نیز تأیید دولت برای تأمین هزینه اجرای لایحه موصوف را به تصویب رساند.(بیشتربخوانید)

واکنش وزیر صمت به کمپین «نه به خرید کالا‌های قیمت نخورده»

رضا رحمانی وزیر صمت در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره کمپین نه به کالا‌های قیمت نخورده،گفت: عدم درج قیمت جزو تخلفات است؛ ضمن اینکه بهتر است مردم کالای ایرانی مصرف کنند.(بیشتربخوانید)

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

آمریکایی‌ها برای اغتشاشات اخیر حساب ویژه‌ای باز کرده بودند


محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور،با اشاره به مواضع غربی‌ها درباره اغتشاشات آبان ماه، اظهار کرد: غرب و آمریکایی‌ها برای اتفاقی که در آبان افتاد حساب باز کرده بودند و زمانی که طی ۲ شب این اغتشاشات پایان یافت، تمام نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد، به همین دلیل به حرف‌های بی اساس و پراکنده گویی روی آوردند. صداوسیما در موضوع اطلاع رسانی بنزین مسئولیت خودش را انجام داد، ما در موضوع اطلاع رسانی بنزین مقصر هستیم و مسئولیت این موضوع با دولت است. صداوسیما هم در کمیته اطلاع رسانی حضور داشت اما ما مسئولیت خود را گردن صداوسیما نمی اندازیم.(بیشتربخوانید)

واکنش وزیر نفت به شایعه استعفا

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به سوال خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر شایعه استعفا از وزارت نفت، سکوت کرد.(بیشتربخوانید)

اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی وزارت نیرو در بودجه ۹۹

رضا اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به بودجه ۹۹ وزارت نیرو، بیان کرد: بودجه وزارت نیرو به منابع داخلی اتکا دارد، یعنی در قبال عرضه آب و برق وجه آن دریافت می‌شود، همچنین در لایحه بودجه ۹۹ جمع اعتبارات ما بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان است که در بخش آب نسبت به سال گذشته افزایش دارد.(بیشتر بخوانید)

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

بودجه فرهنگ در سال‌های مختلف وضعیت رضایت بخشی ندارد


سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به صورت کلی بودجه فرهنگ در سال‌های مختلف وضعیت رضایت بخشی ندارد، اظهار کرد: بودجه فرهنگ با یک مبنای پایینی بسته شده و با همین مبنای پایین پیش آمده است و شرایط سخت نیز فشار را بر بودجه فرهنگ بیشتر نشان می‌دهد.(بیشتر بخوانید)

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

قمار و فیشینگ را محدودتر می‌کنیم

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره نظارت بانک مرکزی بر سایت‌های قماربازی و استفاده آن‌ها از درگاه‌های بانکی،گفت: پرونده‌های زیادی در دادسرا درباره فیشینگ تشکیل شده و تقریبا در روز ۴۰۰ تا ۵۰۰ پرونده در این باره ایجاد می‌شود.

همتی تأکید کرد: ما برنامه‌ریزی‌های خیلی قوی و جدی در معاونت فناوری بانک مرکزی داریم. هم قمار و هم فیشینگ را به تدریج به سمتی می‌بریم که محدودتر و بسته‌تر شوند. این نوع فناوری‌ها و سیستم‌ها در همه جای دنیا هک می‌شود و مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد که ما تلاش داریم درصد آن را به حداقل برسانیم.(بیشتر بخوانید)

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

درصد ثبت‌نام کنندگان «مسکن ملی»، مشمول این طرح نمی‌شوند

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۴۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی، مشمول این طرح نمی‌شوند، اظهار کرد: به طور متوسط فرم ج، ۴۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن قرمز هستند.(بیشتربخوانید)

در حیاط دولت امروز چه گذشت؟

قطع اینترنت به اپراتور‌ها خسارت ۱۰۸۰ میلیارد تومانی وارد کرد

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات درباره  آمار‌های عجیب و غریب در خصوص خسارت‌های قطع اینترنت به کسب و کار‌های دیجیتالی گفت: آمار باید مبتنی بر واقعیت باشد. خسارت اپراتور‌های ما برآورد شده است که حدود هزار و ۸۰ میلیارد تومان است. بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از این خسارات به خاطر آسیب وارد شدن به تأسیسات و تجهیزات مخابراتی در اغتشاشات بوده و مابقی آن به دلیل منع و توقف سرویس‌ها بوده است.(بیشتر بخوانید)


شیوع آنفولانزا سیر نزولی پیدا کرده است

سعید نمکی وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت کنترل بیماری آنفولانزا در کشور،معتقد است: خوشبختانه شیوع آنفولانزا سیر نزولی پیدا کرده و در حال ریشه کن شدن است.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
در حیاط دولت امروز چه گذشت؟!!! اولا بماچه چه گذشت ثانیا مگر بنزین که یهوو شد لیتری 3000 تومان به ما ربطی داشت !!! یا ما در جریان بودیم ولی معمولا تو حیاط اگه هوا خیلی سرد بوده توی حیاط نبودن پهلوی بخاری بودن و داشتن چای و قهوه و کیک می خوردن دور هم و فکر نهار ظهر بودن و اگر هوا صاف و آفتابی و خوب بوده داشتن توی حیاط روی منقل زغاقالی کباب ذرت (بلال) و کوبیده و گوجه و و یا کباب بختیاری جوج می زدن به بدن برای قوتو . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
سلام
از وزیر آموزش و پرورش چه خبر؟؟
این هفته هم حرفی برای گفتن نداشت که خبری ازش درج نشده.
در مورد عدم پرداخت اضافه کار فرهنگیان از ایشون سوال بپرسید،
کی میخوان پول اضافه کار معلمها رو پرداخت کنن؟؟
از فروردین ۹۸ یه ریال از اضافه کار شاغلین پرداخت نکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
هیچ اتفاقی نیفتاده
آخرین اخبار