فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای مُر قانون در طرح زمستانه پلیس راه استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام در جریان رزمایش ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: طرح زمستانه پلیس راه از امروز تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری اجرا خواهد شد و انتظار داریم که مُر قانون در این طرح اجرایی شود.

اجرای مُر قانون در طرح زمستانه پلیس راه استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه، امنیت رانندگان و مسافران هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی، خط قرمز پلیس است، گفت:پلیس بایستی با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات حادثه ساز جان خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند برخورد قانونی و بدون اغماض کند.

او با قدردانی از پلیس راه و یگان‌های امدادی و خدمات رسان استان ایلام، افزود: سال ۹۷، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش تصادفات جاده‌ای داشته ایم و ۱۴ درصد نیز کاهش تصادفات جرحی در استان را شاهد هستیم که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی این عزیزان در محور‌های مواصلاتی استان است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه طرح زمستانه پلیس راه از امروز تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، عنوان کرد:می طلبد کلیه دستگاه‌های امدادی وخدمات رسان وخصوصا پلیس راه در گردنه‌های پر حادثه همچون کبیرکوه، قلندر، و قلاجه حضور فعال تری داشته باشند و رانندگان نیز توجهات لازم را به توصیه‌های ایمنی در این ایام داشته باشند.

سردار یاری با بیان اینکه کارکنان پلیس راه استان ایلام ضمن رعایت حقوق شهروندی با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می‌کند، اضافه کرد:کلیه دستگاه‌های امدادی همانند سال‌های گذشته در کنار پلیس راه مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست تا همکاری لازم با پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در جغرافیای استان ایلام داشته باشند تا شاهد بروز حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.