تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در فنی و حرفه‌ای استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: محور‌های بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است و در راستای تحقق منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب تلاش شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در سیزدهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان توانسته است اقدامات اجرایی خوبی را در راستای تحقق منویات معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب بردارد.

اوافزود: موضوعات ،باید‌ها و نباید‌ها در پیام منشور گام دوم انقلاب در ۱۵ سرفصل تدوین شده است که به مجرد ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در راستای تحقق منویات معظم له اقدام نمود و خوشبختانه امروز شاهد دستیابی به نتایج خوبی در این حوزه هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان کرد: بسط، گسترش و توسعه آموزش‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه آموزش‌های مهارتی در روستا‌ها و مناطق حاشیه نشین و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش بانوان از جمله اقدامات این اداره کل در تحقق سرفصل عدالت آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب است.

احمدی خاطرنشان کرد: توسعه و همسو سازی خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای با شرایط محیطی و تناسب ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی هر منطقه و شهرستان و رویکرد یادگیری مادام العمر، کاهش تصدی گری دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به دانشجویان و دانش آموختگان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای سرفصل ظرفیت‌های طبیعی و انسانی و استفاده نشده ذکر کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ایجاد و ارتقاء مهارت در سطوح مختلف جامعه از طریق ارائه دوره‌های آموزشی هدفمند با رویکرد اجرایی نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ارائه الگو‌های الگو‌های آموزشی متناسب با تحولات فناوری به منظور پاسخگویی به نیاز‌های فعلی و آتی را از دگیر اقدامات این اداره کل در راستای تحقق سرفصل‌های تولید و اقتصاد مقاومتی و علم و دانش عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.