معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص):

تلاش های آمریکا برای محدود کردن قدرت موشکی ایران راه به جایی نمی برد

سردار علی بلانی گفت: تلاش‌ها برای محدود کردن قدرت موشکی و دفاعی ما راه به جایی نمی‌برد چون هیچ وابستگی به خارج نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار علی بلانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح حاصل سعی و تلاش تمام نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور است، گفت: دشمن و استکبار جهانی می‌داند در صورت کوچکترین تعرض به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با پاسخ محکم و سریع ایران مواجهه می‌شود.

او با بیان اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، ابراز داشت: به دشمن اعلام می‌کنیم اگر یکی بزنی ده تا می‌خوری و این را در عمل نیز ثابت کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به اینکه حرکت و پیشرفت در نیرو‌های مسلح رو به جلو است، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها ادامه دارد و تحریم و تهدیدات دشمن و استکبار جهانی هیچ تاثیری ندارد.

او با بیان اینکه تلاش‌های آمریکا و اروپائی‌ها برای محدود کردن قدرت موشکی و دفاعی ایران راه به جایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: قدرت موشکی ایران از ایده تا ساخت ماحصل تلاش و مجاهدت‌های محققان داخلی است و هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم.

سردار بلانی افزود: دشمنان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ اقدامی علیه توانمندی‌های ما نمی‌توانند انجام دهند و تا مادامی که از ظرفیت و توانائی نیرو‌های داخلی استفاده کنیم دشمن نیز ناتوان از هرگونه اقدامی بر علیه ماست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار