نشت گاز خودرو در ساری حادثه آفرید

سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی گفت: با تلاش آتش نشانان ساروی آتش سوزی در پارکینگ یک منزل مهار و از پیشروی آتش به منزل جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مجتبی نادربیکی سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری، گفت: حادثه آتش سوزی از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله دو خودروی اطفایی از ایستگاه ۵ و ۶ به محل حادثه واقع در بلوار کشاورز کوی شهید فهمیده اعزام شد.

او افزود: مشاهدات اولیه آتش نشانان در محل حادثه حاکی از آن بود که نشت گاز LPG خودروی پیکان و نزدیکی آن به آبگرمکن سبب بروز این حادثه شده است.

نادربیکی گفت: به علت قرار گیری خودرو در مسیر درب پارکینگ، مسیر بسته شد و ساکنان قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی به سختی توانستند خود را نجات دهند و دچار سوختگی سطحی شدند.

سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری با اشاره به تلاش بی وقفه آتش نشانان در این عملیات افزود: آتش نشانان در محل حادثه انبوهی از شعله‌های آتش را که در حال سرایت به منزل مسکونی بود مهار کردند و جلوی گسترش آتش و سرایت آن به منزل را گرفتند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی پیکان در آتش سوخت و سبب دود گرفتگی منزل و خسارت به تاسیسات ساختمان شد.

سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، افزود: در این عملیات عوامل اداره برق، عوامل شرکت گاز و آتش نشانان ساری همکاری داشتند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.