آثار سوء قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولیدی در حال بررسی است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:صحت وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولیدی در حال بررسی است.

جلال غفار زاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: گزارش و نمونه‌هایی از وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های تولید داخل در استان‌های همجوار دریافت شده است که صحت و سقم آثار سوء آنها در حال بررسی است.

او با بیان اینکه در دو هفته گذشته ۶ نمونه از ۳ برند تولید کیک دریافت کرده ایم،گفت: پس از بررسی کیفیت تولید این محصولات توسط کارشناسان غذا و دارو مشخص شد قرص‌ها و کپسول‌های یافت شده بعد از فرایند تولید و بسته بندی به محصولات اضافه شده است.
 
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: به نظر می رسد افزوده شدن قرص و کپسول به کیک های توزیع شده در بازار استان بعد از مرحله تولید بوده و تعمدی است که از طریق مقامات نظارتی، قضایی و انتظامی پیگیری خواهد شد.

او تاکید کرد: اقدامات لازم برای آزمایش نمونه های دریافت شده در حال انجام است و از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه محصول  حاوی قرص آنها را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خود تحویل دهند.

از دو هفته پیش وجود و مشاهده شدن قرص و کپسول های دارویی در کیک ها به موضوعی جدی تبدیل شده که علاوه بر مردم استان های مرزی، مردم استان های مرکز کشور را نیز نگران کرده است.

 

انتهای پیام/گ/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.