نهاد بسیج در فضای دانشگاهی، باید تشکیلاتی انقلابی باشد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت:نهاد بسیج در فضای دانشگاهی، باید تشکیلاتی انقلابی باشد و باید بتواند به کارآمدی و همت بیشتر افراد، در مسیر انقلاب اسلامی کمک کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین کفعمی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان امروز در همایش «جوان حزب اللهی در مسیر گام دوم انقلاب»، اظهار داشت: نهاد بسیج در فضای دانشگاهی، باید تشکیلاتی انقلابی باشد و باید بتواند به کارآمدی و همت بیشتر افراد، در مسیر انقلاب اسلامی کمک کند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب، بر تشکیل دولت جوان حزب اللهی و نقش آفرینی جوانان در امور دولتی تاکید بسیار دارند و دانشجویان انقلابی، باید با تشکیل جبهه مومن انقلابی در دانشگاه، خطی را در برابر خط جدی دشمن که به دنبال آسیب رساندن به عقاید و ارزش‌های ماست، مشخص کنیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در جمع دانشجویان بسیجی خاطرنشان کرد: تشکیل هسته‌های تخصصی و کشف راه حل‌های عاقلانه و منطقی در دانشگاه، به پیشبرد اهداف نظام اسلامی در مسیر گام دوم انقلاب کمک خواهد کرد.

او در پایان گفت: جوانان انقلابی باید در راه و فضای دانشگاه، در جهت حرکت دانشجویان به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی سعی کرده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بسیج ، دولت جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.