قهرمانی گل ریحان در پایان نیم فصل اول لیگ آزادگان

در پایان رقابت های هفته هفدهم لیگ آزادگان، تیم گل ریحان البرز به قهرمانی نیم فصل این رقابت ها رسید.

قهرمانی گل ریحان در پایان نیم فصل اول لیگ آزادگانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان، امروز ۸ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آن، گل ریحان البرز با نتیجه یک بر صفر نیرویی زمینی را شکست داد تا شاگردان محمد نصرتی با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۳۳ امتیازی شوند و نیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانند.

نود ارومیه هم در خانه با یک گل استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت. سیروس صادقیان تک گل پیروزی بخش نود در این دیدار را به ثمر رساند. شاگردان بیاتلو با پیروزی در این دیدار ۳۲ امتیازی شدند و پس از گل ریحان در رده دوم جای گرفتند. البته نودی‌ها یک بازی کمتر از گل ریحان انجام دادند و با پیروزی در دیدار معوقه شان که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده، می‌توانند صدر را از رقیب کرجی خود پس بگیرند.

ملوان که در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف قشقایی شیراز رفته بود، تا دقیقه ۸۰ از این تیم عقب بود تا این که مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا ملوانان این دیدار خارج از خانه را دست خالی ترک نکنند. با این نتیجه ملوان با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و قشقایی شیراز در جایگاه دوازدهم جای گرفت.

فجرسپاسی در شیراز برابر سپیدرود به برد پرگلی رسید و با نتیجه ۰_۳ میهمان شمالی خود را از پیش رو برداشت تا سپیدرود هفتمین باخت پیاپی خود را تجربه کند. امیر حسین صدقی، بابا محمدی و میلاد غریبی برای زردپوشان شیرازی گلزنی کردند. فجر شهید سپاسی با ۳۰ امتیاز و برحسب برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان در رده چهارم قرار گرفت. سپیدرود رشت نیز به رده پانزدهم سقوط کرد.

داماش گیلان و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند و آرمان گهر سیرجان با ۲ گل امیر محمود آبادی رایکا بابل را شکست داد. کریم احمدی تک گل رایکا در این بازی را به ثمر رساند. آرمان گهر و رایکا با ۱۷ و ۱۳ امتیاز در رده‌های سیزدهم و هفدهم قرار گرفتند.

بادران تهران در مصاف مدعیان، با نتیجه ۲ بر صفر بازی را به مس رفسنجان واگذار کرد. بادران با ۲۵ امتیاز و ایستادن در رده هشتم به کارش در نیم فصل پایان داد.

خوشه طلایی ساوه با گل محمد سرافراز سرخپوشان پاکدشت را شکست داد. خوشه طلایی با ۲۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و سرخپوشان هم با این شکست ۱۹ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم قرار گرفت.

علم و ادب تبریز که از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک انصراف داده بود، در بازی برابر مس کرمان حاضر نشد.

نتایج دیدار‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان به شرح ذیل است:

نود ارومیه ۱ - ۰ استقلال خوزستان

گل ریحان البرز ۱ - ۰ نیروی زمینی

مس کرمان - علم و ادب تبریز (عدم حضور علم و ادب در ورزشگاه)

داماش گیلان ۰ - ۰ آلومینیوم اراک

خوشه طلایی ساوه ۱ - ۰ سرخپوشان پاکدشت

آرمان گهر ۲ - ۱ رایکا بابل

ملوان ۱ - ۱ قشقایی شیراز

بادران تهران ۰ - ۲ مس رفسنجان

فجر سپاسی ۳ - ۰ سپیدرود رشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار