رحیمیان: مس کرمان در پست گارد راس نیاز به جذب بازیکن خارجی دارد

بازیکن تیم بسکتبال مس کرمان گفت: در پست گارد راس نیاز به جذب بازیکن خارجی داریم و در این صورت می‌توانیم یقه بیشتر تیم‌ها را بگیریم.

رحیمیان: مس کرمان در پست گارد راس نیاز به جذب بازیکن خارجی داردمجید رحیمیان، بازیکن تیم بسکتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت دومین پیروزی تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با برتری مقابل نیروی زمینی تهران بیان کرد: خدا را شکر بازی را با برد تمام کردیم. مس کرمان بازیکنان خوب و آینده داری دارد، اما تمام بازی‌های قبلی مان پایاپای پیش رفت و در لحظات انتهایی با برخی اشتباهات باختیم. با این وجود امیدواریم دیدار‌های بعدی مان را با برد پشت سر بگذاریم.

او درباره لزوم جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه مس کرمان گفت: به نظر من اگر بتوانیم یک بازیکن خارجی به ویژه در پست ۵ یا گارد راس بگیریم، خیلی به سودمان است. اگر چنین بازیکنی در پست گارد راس جذب شود می‌توانیم یقه بیشتر تیم‌ها را بگیریم و آن‌ها را در کرمان یا خارج از خانه ببریم.

رحیمیان درباره امیدواری بازیکنان مس برای کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال و فرار از قعرنشینی بیان کرد: خدا را شکر این روز‌ها تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهیم و بازیکنان مان روز به روز بهتر می‌شوند. در آستانه برتری مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی بودیم، اما به دلیل برخی اشتباهات در ثانیه‌های پایانی شکست خوردیم. به نیم فصل دوم خیلی امیدواریم و با توجه به همدلی بازیکنان مس، انشالله در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار