رمزگشایی از سرچشمه طوفان سیاسی عراق/ نسخه عراقی «زم» وارد صحنه می‌شود!

آمریکا با تشکیل شبکه رسانه‌ای گسترده به دنبال جهت دادن به اعتراضات در عراق و تحریک افکار عمومی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده و در آن نشان می‌دهد که چگونه آمریکا با تشکیل شبکه رسانه‌ای گسترده، به اعتراضات عراق جهت می‌دهد و افکار عمومی را علیه ایران تحریک می‌کند. 

آشنایی با نسخه عراقی « زم»

خبر دیگر اینکه علامه سید نیاز حسین نقوی معاون رئیس وفاق المدارس شیعیان در پاکستان تاکید کرد: شک نداریم که آمریکا، عربستان سعودی و بازماندگان رژیم بعثی عراق پشت این ‎آشوب‌ها قرار دارند. دشمنان می‎خواهند همان اقداماتی که در سوریه اتفاق افتاده را در عراق نیز انجام دهند و به طور قطع عامل این اتفاقات در خارج از عراق است.

این شخصیت مذهبی پاکستانی خاطر نشان کرد: آمریکا که بعد از سقوط رژیم بعثی عراق و صدام، امیدوار بود به دنبال سرمایه گذاری‌های هنگفت و بلندمدت، جای پای خود را در این کشور مستحکم کند، اما در حال حاضر در تحقق این هدف خود شکست خورده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
بنی‌آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به‌درد آورَد روزگار دگر عضوها را نمانَد قرار
تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی : ﴿ إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ )
پس کجایند برادران دلاور مردان مرد بسیج مردمی حشدالشعبی مقتدر و قدرتمند امت واحده رسول الله ص امت یکپارچه حزب الله عراق کجایی برادر دلاور مرد ابوعزرائیل که نوجوانی مظلوم و بی گناه را اینچونین ناجوانمردانه و وحشیانه و بی رحمانه به خاک و خون کشیدند و از تیر چراغ برق آویزانش کردند این سفاکان بعثی تکریتی داعشی صهیونیستی آمریکایی در کشور عراق باید تمامیشان هر چه سریعتر دستگیر و به اشد مجازات کیفری اسلامی قرآنی در همان میدان در ملاء عام با برسند . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
ننگ و مرگ و جهنم بر توطئه گران و فتنه گران و اغتشاشگران و قاتلین تروریستی آمریکای جنایتکار غاصب و همپیمانانش و جیره خوارانش باد .
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۱:۴۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
گزارش بسیار جالبی بود ، اگه امکان داشته باشه بجای زیر نویس ،به زبان فارسی گزارش بشه خیلی بهتر خواهد بود .قدری زحمت خودتان رو بیشتر کنید ، این ویدیو خیلی مهم و روشنگرانه هست .چون آمریکا در عراق سفارت داره توانسته اینقدر شبکه سازی نماید از جوانان خود عراق برای زیر سلطه بردن عراق بهره می برند .
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۲۳:۴۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
به نام خدا : باید دید که آیا اکثریت مردم عراق میل به رابطه با آمریکا و اروپا دارند یا خواهان ماندن در گروه مقاومت و رابطه با ایران هستند؟!! لطفا شما دوستان عزیزم پاسخ دهید.
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۱:۵۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
اکثر مردم عراق ضد آمریکا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
راستی زم چی شد ازش خبر بزارین ما مردیم از فوزولی