ساخت ۱۲۰ واحد مسکن زوجین جوان در استان همدان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ساخت ۱۲۰ واحد مسکن برای زوجین جوان کم درآمد استان همدان خبر داد.

ساخت ۱۲۰ واحد مسکن زوجین جوان در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام زین العابدینی، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان همدان گفت: امسال این ۱۲۰ واحد را در دست ساخت داشتیم که هم اکنو ن ۲۰ واحد  آن آماده و  به زوج‌های جوان همدانی تحویل داده می شود.

او با بیان اینکه ۲۰ نفر از زوج‌های معرفی شده از بنیاد شهید، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد، اداره بهزیستی و حوزه علمیه می‌توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند گفت: طرح اجاره منزل‌های اوقافی در راستای تسهیل امر ازدواج و حمایت از خانواده‌های کم‌درآمد است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه زوجین جوان می‌توانند با پرداخت مبلغ یک‌چهارم اجاره بها به مدت یک تا سه سال در این خانه ها  ساکن شوند، گفت: این منازل در شهرک مدنی قرار دارد و با قراردادی که با زوجین منعقد می‌شود به مدت یک سال اجاره داده می‌شود و اگر شرایط لازم را داشته باشند دو یا سه سال نیز تمدید می‌شود.

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه این منازل یک‌خوابه و دوخوابه هستند و بر اساس قیمت‌گذاری کارشناسان تحویل داده می‌شود گفت: اجاره بهای این منازل ماهانه کمتر از یک‌میلیون تومان نیست، اما ما آن را کمتر از ۲۰۰ هزار تومان در اختیار زوجین قرار می‌دهیم.

او  با اشاره به اینکه اجاره این افراد در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش قیمت ندارد و اجاره‌بها نیز تنها برای هزینه حفظ و نگهداری گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.