علی علیزاده مطرح کرد:

زنی که ۹۲ خود را اصلاح طلب معرفی می‌کرد حالا یک مریم رجوی شده است

علی علیزاده با انتشار پستی ضمن بررسی اوضاع انگلیس با پیروزی جانسون به بهره وری اپوزیسیون ضد ایرانی از این اتفاق اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب محافظه‌کار با کسب ۳۵۸ کرسی، بیش از نیمی از کرسی‌های پارلمان (اکثریت) را در اختیار گرفت و پیوز این انتخابات شد. در این انتخابات حزب کارگر به رهبری جرمی کوربین تنها 191 کرسی پرالمان را کسب کرد.  با این پیروزی، بوریس جانسون به عنوان رهبر حزب محافظه‌کار، همچنان نخست‌وزیر انگلیس باقی خواهد ماند.

اما پیروزی بوریس جانسون و حزب محافظه کار انگلیس با واکنش علی علیزاد، کارشناس مسائل سیاسی مقیم خارج از کشور همراه بود. علیزاده با انتشار پستی ضمن بررسی اوضاع نابسامان انگلیس و سیاست کثیف این کشور که با برگزیده شدن جانسون ادامه پیدا خواهد کرد به بهره وری اپوزیسیون ضد ایرانی مقیم خارج از کشور از این اتفاق اشاره کرد. علیزاده در این پست نوشت: « شکست کوربین یعنی ۴میلیون کودک انگلیسی در فقر نسبی. و فروش بمب بیشتر به سعودی و‌ قتل ده هزار کودک یمن. اما برای علینژاد تنها موضوع مهم تحریم بیشتر ایران است به امید سقوط نظام و به قدرت رسیدن. باور نمیکنم زنی که ۹۲ با افتخار خودش را اصلاح‌طلب معرفی میکرد ظرف ۶سال یک مریم رجوی شده.»

واکنش علی علیزاده به پیروزی بوریس جانسون در انتخابات انگلیس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
یاشاسین علی علیزاده